quar20 skriver:
Nej kan huske og læse mig frem til i min graviditetsdagbog med Tino at jeg havde det på samme måde med Tino som jeg har med lillebror nu..!!
Syntes bare man blir lidt stresset af at tænke på at JEG ikke er helt klar indeni til at forestille mig hvordan det blir med to børn.. Hvordan blir fordelingen osv..!!
Ja følelsen da Tino kom til verden - med at være klar parat til at være mor kom også så snart han var i mine arme/ på min mave..!! Syntes bare det lidt underligt at have det sådan nu hvor det er lillebror, og vi ligesom HAR gennemgået det at få sig en baby..!!
Men der er jo forskel på at få en også to lige pludselig.. tror bare tankerne skræmmer mig lidt..!!
Ja, jeg kan sagtens følge dig..
Men tror du ikke det går helt af sig selv, ligesom med den første? Altså når der er noget man er nervøs for, så siger man altid bagefter, hvorfor man var det fordi det går da helt fint/det var da ikke så slemt..
Jeg tror det kommer til at gå helt fint med jeres to små størrelser, men kan sagtens følge dine tanker omkring det der med, at den store ikke skal føle sig udenfor o.s.v men så må du jo tage den derfra.
Jeg er min mors førstefødte, efter mig fødte hun tvillinger to piger, og hun har tit fortalt mig om hvor ked af det hun var over, at hun ikke følte hun havde tid nok til mig, og hvis jeg nu følte mig udenfor, så kan fuldt ud følge dine tanker... Tror da også jeg får det sådan, når jeg engang skal have nummer to.. KÆMPE 
Anmeld