ekstra bladet - panodil skader ufødte drengebørn!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Laulund87

Zafir skriver:

Altså man skal spise ret mange panodiler OG de siger at det TYDER på at det har en sammenhæng med de drengebørn, der ikke får deres 'kugler' rigtig ned i pungen ... Det er jo som sådan ikke en MISDANNELSE på den måde at de har en elefant-tissemand eller slet ingen eller noget - det KAN fixes og det er stadig kun en antagelse og RET mange panodiler...

Jeg synes ikke det var det lægen sagde i Godmorgen Danmark i morges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Valle81

Zafir skriver:

Altså man skal spise ret mange panodiler OG de siger at det TYDER på at det har en sammenhæng med de drengebørn, der ikke får deres 'kugler' rigtig ned i pungen ... Det er jo som sådan ikke en MISDANNELSE på den måde at de har en elefant-tissemand eller slet ingen eller noget - det KAN fixes og det er stadig kun en antagelse og RET mange panodiler...

Griner helt vildt:0(

Nej og det med stenene fixes med hormon insprøjtninger:0)

Anmeld

9. november 2010

Dorthe1986

Tja jeg står så i den "heldige" situation at panodiler ikke virker på mig... Jeg lider en gang i mellem af en ulidelig hovedpine/migræne, hvor panodiler intet gør for mig, så dem tager jeg slet ikke

Har før hen taget migrænepiller - men de giver mig bare bivirkninger, der gør at jeg hellere vil bide tænderne sammen indtil hovedpinen/migrænen er væk

Så jeg slipper i hvert fald for at spekulere i det

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Jeg synes ikke det var det lægen sagde i Godmorgen Danmark i morges

Jeg hørte det igår. I radioen eller tv eller noget. Det var et interview med en af dem der har lavet undersøgelsen

Anmeld

9. november 2010

Moderator

quar20 skriver:

Griner..

Elefant-tissemand..!!  

Dagens mest sjoveste ord

Mmm..haha... Jeg havde faktisk ikke rigtig tænkt over ordet da jeg skrev det, men fik lige et billede af en lille bitte baby med en elefanttisse mand mellem benene...  Shit mand... ikke et godt billede hihi...

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Zafir skriver:

Jeg hørte det igår. I radioen eller tv eller noget. Det var et interview med en af dem der har lavet undersøgelsen

Okay jeg har sikkert misforstået noget

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Okay jeg har sikkert misforstået noget

Forhåbentligt... Ellers har jeg. Og jeg vil da hellere have at det er dig, så det viser sig ikke at være super skadeligt, men kun antageligvis lidt skadeligt

Anmeld

9. november 2010

NessaXenia

Laulund87 skriver:

Tja altså hvis det er bevist, er der jo ikke andet end at undgå pillerne..Men det kan dælme da være svært

Jeg tror selvfølgelig ikke det bare er noget de finder på, men man kan da snart ingenting uden at det går ud over de små pus

nej vel.. jeg spiser også derfor kun panodil, og kun når det virkelig er slemt og diverse ting ér afprøvet..

men syntes snart det er ved at være en smule vildt med alt det de siger..

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Zafir skriver:

Forhåbentligt... Ellers har jeg. Og jeg vil da hellere have at det er dig, så det viser sig ikke at være super skadeligt, men kun antageligvis lidt skadeligt

Ja nemlig

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Nina Sophia skriver:

nej vel.. jeg spiser også derfor kun panodil, og kun når det virkelig er slemt og diverse ting ér afprøvet..

men syntes snart det er ved at være en smule vildt med alt det de siger..

Ja det er lidt vildt, men lægerne bliver jo klogere og finder ud af sådan noget..Min datter er jo født med en misdannelse (dog ikke kønsdelene) og jeg tænker da om det er noget jeg har indtaget af en art Men hvis man kun tager en hovedpinepille når det virkelig er nødvendigt (hvilket alle vel gør?) så går det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.