ekstra bladet - panodil skader ufødte drengebørn!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. november 2010

NessaXenia

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1447001.ece´

amen altså.. hvad kan man snart stille op..

tror i på det?? jeg ved snart ikke, hvis man ikke kan spise panodil hvad dælen ender det så med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1447001.ece´

amen altså.. hvad kan man snart stille op..

tror i på det?? jeg ved snart ikke, hvis man ikke kan spise panodil hvad dælen ender det så med?

Der er en masse tråde fra i går om det:0)

Jeg tror på det i det omfang at man har et stort indtag eller meget overdrevet forbrug men ikke for at slå en hovedpine ihjel i ny og næ og sådan:0)

Alt med måde og sund fornuft:0)

Anmeld

9. november 2010

Frk. Himmelblå

https://www.baby.dk/debat/72937pi1/ordet-er-frit/drengeboern-med-misdannede-koensorganer-pga--panodil.aspx

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Der er en masse tråde fra i går om det:0)

Jeg tror på det i det omfang at man har et stort indtag eller meget overdrevet forbrug men ikke for at slå en hovedpine ihjel i ny og næ og sådan:0)

Alt med måde og sund fornuft:0)

I Godmorgen Danmark i morges, fortalt en læge at mængden var ligegyldig

Anmeld

9. november 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Hmm, ja så er det jo ikke til at blive klog på.

Har læst på nettet at sundhedsstyrelsen ikke har tænkt at ændrre anbefalingerne på området, så hmmm ja hvad skal man tro:0)

Anmeld

9. november 2010

NessaXenia

Laulund87 skriver:

jeg er dybt forvirret.  jeg tager kun panodil ved ulidelig hovedpine, eller ikke nogle former for smertestillende.. men syntes det er gået for vildt..

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Hmm, ja så er det jo ikke til at blive klog på.

Har læst på nettet at sundhedsstyrelsen ikke har tænkt at ændrre anbefalingerne på området, så hmmm ja hvad skal man tro:0)

Nej det er ikke til at finde ud af

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså man skal spise ret mange panodiler OG de siger at det TYDER på at det har en sammenhæng med de drengebørn, der ikke får deres 'kugler' rigtig ned i pungen ... Det er jo som sådan ikke en MISDANNELSE på den måde at de har en elefant-tissemand eller slet ingen eller noget - det KAN fixes og det er stadig kun en antagelse og RET mange panodiler...

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Nina Sophia skriver:

jeg er dybt forvirret.  jeg tager kun panodil ved ulidelig hovedpine, eller ikke nogle former for smertestillende.. men syntes det er gået for vildt..

Tja altså hvis det er bevist, er der jo ikke andet end at undgå pillerne..Men det kan dælme da være svært

Jeg tror selvfølgelig ikke det bare er noget de finder på, men man kan da snart ingenting uden at det går ud over de små pus

Anmeld

9. november 2010

quar20

Zafir skriver:

Altså man skal spise ret mange panodiler OG de siger at det TYDER på at det har en sammenhæng med de drengebørn, der ikke får deres 'kugler' rigtig ned i pungen ... Det er jo som sådan ikke en MISDANNELSE på den måde at de har en elefant-tissemand eller slet ingen eller noget - det KAN fixes og det er stadig kun en antagelse og RET mange panodiler...

Griner..

Elefant-tissemand..!!  

Dagens mest sjoveste ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.