Det lyder da temmelig selvdestruktiv. Din mand kan jo ikke gøre ved at han har den erfaring, og det kommer vel også dig til gode 

Ved ikke hvad du kan gøre ved det, men du lyder lidt usikker, og det skal du da arbejde med, for det kan jo ende med at ødelægge en hel masse, hvis det udvikler sig til jalousi. Tror du bliver nødt til at være ærlig omkring det, ellers har din kæreste jo ikke en chance for at forstå dig.

Marianne
www.stjerneleg.dk
Du havde ret i jeg blev nød til at være ærlig over for ham... og jeg tog den svære snak i går aftes med ham...
Jeg synes jeg skylder jer at fortælle lidt mere om mig selv, nu i har været så søde at give mig råd... Jeg har som sagt kun været sammen med en, (en gang), før min kæreste... og det var en virkelig forfærdelig oplevelse, som jeg ville gøre om hvis det havde været muligt.
Udover det, havde jeg en lærer i 7-klasse som ikke kunne holde hænderrne for sig selv, i et år fortalte jeg ikke mine forældre det, og det gik fra kun at være mine bryster han skulle røre ved, til også at blive det længere nede. (dog ikke sex, kun finger...) Noget som man, når man kun er 14 ikke ved hvad man skal gøre for at stoppe, og man ender med at blive passiv, og finde sig i alt...
Mine forældre regnede selv ud at der var noget galt, og hev mig ud af skolen, først et halvt år senere fortalte jeg dem hvad han havde gjort. (De meldte ham, han fik dog ingen dom.)
Så min erfaringer med mænd, før min kæreste er ikke just de bedste, og alt dette ved kæresten også godt.
Efter vi havde snakket igår, kom vi vist lidt frem til, at min misundelse nok mest munder ud i, at han kun har positivt i baghånden hvor jeg ikke kan sige det sammen... og nok godt ville havde haft bare en god oplevelse med mænd og sex, før jeg bandt mig og fik børn.
Nu ligger landet sådan at jeg aldrig havde kommet frem til dette, hvis jeg ikke havde taget den snak med kæresten, så tak for rådet om at jeg skulle være ærlig.
Det har hjulpet mig til at finde årsagen. (Tror jeg.)