Ønsker virkelig det fungere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

Hej, har valgt at skrive som anonym, da dette ikke er noget jeg er stolt af.

Er der nogen her inde, som ikke kunne være sammen med kæresten, uden at tænke på dem han havde været sammen med før, og forstille dig det han måske har gjort med dem?

I min situration, er problemet at jeg ikke kan lade være med at misunde ham, at han har været sammen med indtil flere forskellige piger før mig, og når vi skal til at være sammen, kan jeg ikke lade være med at tænke "det her har han også gjort med hende han havde før mig..." totalt langt ude at tænke sådan... det er jeg godt klar over...  Jeg ved ikke præcis hvor mange før mig han har været sammen med, dog at det er omkring de 15, hvilket han siger ikke er mange for en mand i starten af de 30.

Jeg er ikke selv fyldt 20 endnu, og har kun været sammen med en fyr før ham, som var en virkelig forfærdelig oplevelse...

Jeg elsker min kæreste ubeskriveligt højt, men tror ikke jeg kan være i et forhold, hvor jeg ikke kan nyde at være sammen med ham, uden at tænke tanker man ikke burde... jeg burde jo være glad for at det er mig han er sammen med nu og ikke en af de andre... men kan simpelthen ikke smide det ud af hovedet...

Jeg ville høre om der er nogen her, der har prøvet at være i samme situration...? og i så fald, hvad gjorde i for at glemme de andre?

Ønsker virkelig ikke at have det sådan her... det gør mig meget ked af det, og jeg har ikke lyst til at fortælle kæresten hvor meget jeg tænker på det.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mi

Det lyder da temmelig selvdestruktiv. Din mand kan jo ikke gøre ved at han har den erfaring, og det kommer vel også dig til gode

Ved ikke hvad du kan gøre ved det, men du lyder lidt usikker, og det skal du da arbejde med, for det kan jo ende med at ødelægge en hel masse, hvis det udvikler sig til jalousi. Tror du bliver nødt til at være ærlig omkring det, ellers har din kæreste jo ikke en chance for at forstå dig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Jo er nok noget usikker... men er bange for at tage snakken med ham, da jeg er bange for at han vil se mig som en jaloux gås...  Når jeg skriver det, lyder det ret "dumt"... Jeg vil ikke ende med at det her ødelægger forholdet, som udover det her, fungere helt fint.

Havde tænkt på om man skulle gå til en psykolog... men ved ikke om det er for meget...

Anmeld

9. november 2010

Peanut

Jeg har også prøvet noget lignenede...

Og jeg søgte bekræftelse ved min kæreste..

Eksempelvis spørge ham hvad jeg skulle gøre anderledes, for at være bedre end hans andre kærester  Eller hvis vi lå i sengen, kunne jeg finde på at sige, lidt ironisk "Jamen jeg er jo ikke ligeså god som de andre du har været sammen med"..

Min kæreste kunne godt lide at jeg kun havde været sammen med 1 før ham, for så kunne han "forme" mig som han kunne lide det, hvis du forstår 

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Peanut skriver:

Min kæreste kunne godt lide at jeg kun havde været sammen med 1 før ham, for så kunne han "forme" mig som han kunne lide det, hvis du forstår 

Tror der er mange fyre der har det sådan, især dem der har prøvet en del før en selv. For de har prøvet og nu vil de have en hvor det ikke bare er sex.

Jeg har været sammen med 2 i lange forhold før ham jeg har nu, og han har også haft en del erfaring før mig. Men som sagt så kommer det da også mig til gode

Anmeld

10. november 2010

Barbamama

Hmmm jeg ved da ikke lige hvad du skal gøre for at komme det til livs, men altså alle har jo en fortid. Det har du vel også???

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg har også prøvet noget lignenede...

Og jeg søgte bekræftelse ved min kæreste..

Eksempelvis spørge ham hvad jeg skulle gøre anderledes, for at være bedre end hans andre kærester  Eller hvis vi lå i sengen, kunne jeg finde på at sige, lidt ironisk "Jamen jeg er jo ikke ligeså god som de andre du har været sammen med"..

Det er også det jeg i grove træk gør. Men er nok også lidt bange for at han synes jeg går for meget op i hans tidligere forhold  hvilket jeg jo som sagt heller ikke selv har lyst til at gøre.

Han nævner aldrig min erfaring, og kommentere aldrig, at jeg i grove træk var jomfur før ham, og ikke ved en "disse" om hvad sex er, ud over det jeg har med ham. Det gør mig nok lidt trist, at han aldrig siger noget om at han godt kan lide den tanke at jeg "kun" har været hans... det får mig nogle gange også til at tænke på om han ville have ønsket, jeg havde noget mere erfaring end jeg har? og igen får det mig til at misunde ham, den erfaring han har...   (spild af tid, det er jeg klar over... men ved slet ikke hvad jeg skal gøre for at slå det ud af hovedet...)

Anmeld

10. november 2010

Anonym trådstarter

Det lyder da temmelig selvdestruktiv. Din mand kan jo ikke gøre ved at han har den erfaring, og det kommer vel også dig til gode

Ved ikke hvad du kan gøre ved det, men du lyder lidt usikker, og det skal du da arbejde med, for det kan jo ende med at ødelægge en hel masse, hvis det udvikler sig til jalousi. Tror du bliver nødt til at være ærlig omkring det, ellers har din kæreste jo ikke en chance for at forstå dig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Du havde ret i jeg blev nød til at være ærlig over for ham... og jeg tog den svære snak i går aftes med ham...

Jeg synes jeg skylder jer at fortælle lidt mere om mig selv, nu i har været så søde at give mig råd... Jeg har som sagt kun været sammen med en, (en gang), før min kæreste... og det var en virkelig forfærdelig oplevelse, som jeg ville gøre om hvis det havde været muligt.

Udover det, havde jeg en lærer i 7-klasse som ikke kunne holde hænderrne for sig selv, i et år fortalte jeg ikke mine forældre det, og det gik fra kun at være mine bryster han skulle røre ved, til også at blive det længere nede. (dog ikke sex, kun finger...) Noget som man, når man kun er 14 ikke ved hvad man skal gøre for at stoppe, og man ender med at blive passiv, og finde sig i alt...

Mine forældre regnede selv ud at der var noget galt, og hev mig ud af skolen, først et halvt år senere fortalte jeg dem hvad han havde gjort. (De meldte ham, han fik dog ingen dom.)

Så min erfaringer med mænd, før min kæreste er ikke just de bedste, og alt dette ved kæresten også godt. 

Efter vi havde snakket igår, kom vi vist lidt frem til, at min misundelse nok mest munder ud i, at han kun har positivt i baghånden hvor jeg ikke kan sige det sammen... og nok godt ville havde haft bare en god oplevelse med mænd og sex, før jeg bandt mig og fik børn.

Nu ligger landet sådan at jeg aldrig havde kommet frem til dette, hvis jeg ikke havde taget den snak med kæresten, så tak for rådet om at jeg skulle være ærlig. Det har hjulpet mig til at finde årsagen. (Tror jeg.)

Anmeld

10. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Hej, har valgt at skrive som anonym, da dette ikke er noget jeg er stolt af.

Er der nogen her inde, som ikke kunne være sammen med kæresten, uden at tænke på dem han havde været sammen med før, og forstille dig det han måske har gjort med dem?

I min situration, er problemet at jeg ikke kan lade være med at misunde ham, at han har været sammen med indtil flere forskellige piger før mig, og når vi skal til at være sammen, kan jeg ikke lade være med at tænke "det her har han også gjort med hende han havde før mig..." totalt langt ude at tænke sådan... det er jeg godt klar over...  Jeg ved ikke præcis hvor mange før mig han har været sammen med, dog at det er omkring de 15, hvilket han siger ikke er mange for en mand i starten af de 30.

Jeg er ikke selv fyldt 20 endnu, og har kun været sammen med en fyr før ham, som var en virkelig forfærdelig oplevelse...

Jeg elsker min kæreste ubeskriveligt højt, men tror ikke jeg kan være i et forhold, hvor jeg ikke kan nyde at være sammen med ham, uden at tænke tanker man ikke burde... jeg burde jo være glad for at det er mig han er sammen med nu og ikke en af de andre... men kan simpelthen ikke smide det ud af hovedet...

Jeg ville høre om der er nogen her, der har prøvet at være i samme situration...? og i så fald, hvad gjorde i for at glemme de andre?

Ønsker virkelig ikke at have det sådan her... det gør mig meget ked af det, og jeg har ikke lyst til at fortælle kæresten hvor meget jeg tænker på det.

På forhånd tak.

Ja, sådan havde jeg det førhen, som yngre...men jeg er sikker på det var mit eget dårlige selvværd der skabte de problemer... pyt med hvem de har haft før, bare de ender med mig...

Anmeld

10. november 2010

Malonde1985

Det var da forfærdeligt for dig . Sikke nogle forfærdelige ting du har i rygsækken! Er rigtig glad for at du fik snakket med kæresten og han nu ved hvad du har tumlet med af tanker omkring jeres forhold  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.