Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
At i havde sex søndag er rigtig fint.... De små haletudser kan leve oppe i dig mener det er 5-6 dage, så chancen er slet ikke spildt... Også hop på manden så snart han træder ind af døren imorgen...
Held og lykke med arbejdet....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseNielsen skriver: At i havde sex søndag er rigtig fint.... De små haletudser kan leve oppe i dig mener det er 5-6 dage, så chancen er slet ikke spildt... Også hop på manden så snart han træder ind af døren imorgen... Held og lykke med arbejdet....
Tak ja, det skal nok gå Jeg hopper på ham når han kommer hjem
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Altså, hvis nu vi antager du har LH stigning lige nu (det hormon som man tester stigningen af) Så går der derfra 24-48 timer før selve ægget løsner sig og stiger nedaf. Så der er stadig en fin chance. Prøv at teste igen i aften og i morgen tidlig. Nogle piger oplever at testen bliver ved med at være positiv i nogle dage i træk, men det er den første man skal beregne fra. Hvis du er i tvivl, så er det en tur på apoteket eller Matas efter Clearblue digital æl tests. De koster kassen men virker.
Altså, hvis nu vi antager du har LH stigning lige nu (det hormon som man tester stigningen af) Så går der derfra 24-48 timer før selve ægget løsner sig og stiger nedaf. Så der er stadig en fin chance.
Prøv at teste igen i aften og i morgen tidlig. Nogle piger oplever at testen bliver ved med at være positiv i nogle dage i træk, men det er den første man skal beregne fra.
Hvis du er i tvivl, så er det en tur på apoteket eller Matas efter Clearblue digital æl tests. De koster kassen men virker.
Okay mange tak, det hjalp meget! Så i princippet bliver testen negativ igen når ægget er blevet løsnet?
Tulle22 skriver: Okay mange tak, det hjalp meget! Så i princippet bliver testen negativ igen når ægget er blevet løsnet?
Ja i princippet. Men har hørt om nogen der kan teste positivt flere dage i træk. Men det er hormonet som stiger der viser at æl er på vej...
Men husk at den første positive test gælder som udgangspunkt.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja i princippet. Men har hørt om nogen der kan teste positivt flere dage i træk. Men det er hormonet som stiger der viser at æl er på vej... Men husk at den første positive test gælder som udgangspunkt.
tak for svar Tager en test her i aften og se om den så er blevet helt positiv denne gang Og så bliver det den jeg går ud fra.
Har taget en test igen og den bliver stadig ikke mere positiv. Så venter til i morgen tidlig og ser om den er mere positiv
Hej
Min ÆL-teste blev aldrig mere tydelige end din, og jeg blev altså gravid på det tidspunkt som din viser nu
min forrige så sådan ud ca 4-5 timer før den blev helt mørk. Tror det er tegn på at der sker noget for ellers synes jeg ikke den skulle være så mørk som den er, selvom brugsanvisningen godt nok siger den skal være mindst lige så mørk.
Jeg har også ægløsningsslim, hvilket var det der fik mig til at teste i første omgang. Det startede her i dag omkring kl 11. Hvor mange dage kan man have det slim?
Hop hop bare på manden ... om den er eller ikke er så er sex jo altid godt og især når der må laves børn... thi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128