Hjæælp hvad ser i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Tulle22

Vil i mene denne ægløsningstest er positiv. Er nemlig selv lidt i tvivl. Jeg vil selv sige den er lige ved og næsten, men vil gerne høre jeres meninger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Svei

Nej, det er den ikke...de skal være lige tydelige eller den nederste mere tydelig...måske er den der i morgen...eller prøv at tage en i aften..

Anmeld

9. november 2010

Leonora

Tulle22 skriver:

Vil i mene denne ægløsningstest er positiv. Er nemlig selv lidt i tvivl. Jeg vil selv sige den er lige ved og næsten, men vil gerne høre jeres meninger

den er der ik helt endnu...men der går ikke mange timer...vil tro den er poitiv i aften eller i morgen tidlig....men det er bare med at komme i gang med arbejdet for det øger chancen hvis man har sex op til ÆL

Anmeld

9. november 2010

Tulle22

Tak begge det var også det jeg selv ville mene

Det er bare noget rigtig skidt for manden er i jylland på konference og er først hjemme i morgen omkring kl 18. Vi havde sex sidst i søndag omkring 23.30.  Vil der stadig være en chance eller skal jeg ikke regne med noget?

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har før oplevet ikke at få mine tests mere end så positive der, så bare med at komme igang nu.

Du kan jo altid teste igen senere, eller i morgen. Men hyg jer idag, så chancen ikke bliver forspildt hvis den er faldet i dag.

Jeg brugte inden behandlingsstart disse tests, men gik så over til digitale. Dyre, men ingen tvivl så.

Anmeld

9. november 2010

Tulle22 skriver:

Tak begge det var også det jeg selv ville mene

Det er bare noget rigtig skidt for manden er i jylland på konference og er først hjemme i morgen omkring kl 18. Vi havde sex sidst i søndag omkring 23.30.  Vil der stadig være en chance eller skal jeg ikke regne med noget?

Der vil stadig være en chance. Testen er positiv noget tid inden ægget svømmer rundt og venter på sædbasserne, så det er bare med at springe på ham når han kommer hjem.

Anmeld

9. november 2010

Tulle22

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der vil stadig være en chance. Testen er positiv noget tid inden ægget svømmer rundt og venter på sædbasserne, så det er bare med at springe på ham når han kommer hjem.

Det er jeg glad for at høre. Jeg er fulkommen nedtrykt nu. Føler jo lidt en chance blive spildt

Anmeld

9. november 2010

Tulle22 skriver:

Det er jeg glad for at høre. Jeg er fulkommen nedtrykt nu. Føler jo lidt en chance blive spildt

Altså, hvis nu vi antager du har LH stigning lige nu (det hormon som man tester stigningen af) Så går der derfra 24-48 timer før selve ægget løsner sig og stiger nedaf. Så der er stadig en fin chance.

Prøv at teste igen i aften og i morgen tidlig. Nogle piger oplever at testen bliver ved med at være positiv i nogle dage i træk, men det er den første man skal beregne fra.

Hvis du er i tvivl, så er det en tur på apoteket eller Matas efter Clearblue digital æl tests. De koster kassen men virker.

Anmeld

9. november 2010

Sisley

Jeg vil sige den er positiv. Stregen burde slet ikke kunne fremstå hvis ikke hormonet er tilstede. Tag en til i morgen eller om et par dage!

Anmeld

9. november 2010

Sisley

Sisley skriver:

Jeg vil sige den er positiv. Stregen burde slet ikke kunne fremstå hvis ikke hormonet er tilstede. Tag en til i morgen eller om et par dage!

Sorry - havde ikke set det var en ÆL test; troede det var en G test!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.