Til "fest" med 5 måneder gammel bebs. Hvad m. mad, lur osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Gaia

De gang vi har været i byen med vores pige, har vi sørget for at de rutiner vi har derhjemme - altså hvornår hun spiser, sover osv. at de så vidt det var muligt blev forholdt. De fleste steder kan man jo få varmet vand til grøden (færdiglavet) og mælken og der er som regel også et sted man kan stille barnevognen, hvor den lille kan sove eller bare få lidt ro. Måske han bliver så træt af alle indtrykkene at han sagtens kan sove længere tid i barnevognen??

Jeg tror bare det er vigtig at man når man er i byen sørger for at holde fast i rutinerne så vidt man kan.

At have vores datter med til fest er ikke noget problem og hun får sin mad og bliver puttet på nogenlunde  de samme tidspunkter som hvis vi var hjemme. Nogle gange skal man lige gå lidt væk fra festen få at der er ro til at hun kan spise maden, men ellers så har hun klaret fødselsdage, dåb, familiekomsammen osv. rigtig fint.

Vi havde min datter med ind i kirken til en dåb vi var til. det tog hun gangske fint. I kirken havde de et rum vi kunne gå ind i, hvis hun skulle have mad, skiftes eller det hele blev for meget. Tror det var dåbsværelset, det må de næsten også have i den kirke i skal ind i. Det var jo værd at høre ad om ik andet så hos dem, hvis barn skal døbes. De måp vide om de har fået et "værelse" stillet til rådighed.

Nå men altså alt i alt er min oplevelse med heldagsarrangementer positive og vores datter nyder det i fuldedrag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har både været til bryllup også har jeg været til fødselsdagsfest 2 gange med Frigg

Det har fungeret rigtig fint. Hun har bare været med. Været på arm. Fået mad og sovet i sin slyngevugge, når hun har sovet Ingen problemer.

Fester skal der til

Anmeld

10. november 2010

elluL

Tusind tak for jeres gode svar og råd allesammen Skønt at ha sådan en side, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord. TAK

Vi er stadig lidt i tvivl om vi skal droppe kirken, for gudtjenesten varer alligevel 1½ time, og Milan har for meget krudt i røven, til at sku sidde på skødet så længe.

Men vores venner har sagt at vi kan jo bare ta det som det kommer, hvis morgenen forløber fint og vi synes vi vil med i kirken, så kommer vi bare, ellers kommer vi bare bagefter.

Han er flaske barn jo, så tror bare jeg tager en masse færdigbrikker med Og så noget færdiglavet(pulver) grød. For man kan da ikke genopvarme en hjemmelavet hisegrød  mikro? Bliver den så ikke helt stiv? Eller tager jeg helt fejl?

Og ja rytmen er jo nok slet ikke den samme, derfor vi tænker han lige kan få sin formiddags lur, og så kan han være på resten af dagen

For ja fest skal der til

Igen tak for jeres gode råd. Var til stor hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.