Hej
Hvis jeg selv skulle vælge, så blev det helt klart privatskole jeg vil sende min knægt i, men nu er vi jo 2 til at bestemme :)
I den by hvor jeg bor ligger der ikke lige en privatskole, men kun alm. folkeskole..
Vi har også snakket om fordele og ulemper.. Og her havde vi da transporten oppe, venner, pædagogikken, undervisningen osv.
Når det bliver aktuelt, så er det noget min mand og jeg virkelig skal bruge tid på at snakke godt igennem...
Sådan som folkeskolen udvikler sig, så må jeg sige at det ser ikke for godt ud.. Bare det at der bliver proppet flere børn/unge i klasserne..
Hvor bliver tid til den enkelt af???
Og jeg ved godt at man nok skulle støtte folkeskolen mere, især også for at undgå den sociale dårlige udvikling,med hensyn til at der bliver snakket om at så er det kun de dårlige børn, de sociale fattige børn der kommer til at gå i folkeskolen med de dårlige lærer...
Men efter jeg er blev mor, må jeg indrømme at jeg godt kan mærke at jeg vil mit barn det bedste også selvom det så betyder at der kommer en forskel omkring folkeskolen vs. privatskolen og hvilke børn der går hvor...
Anmeld