Her er lille Odin<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

BinaMor

søød

hvordan gik det forældrene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Laulund87

BinaMor skriver:

søød

hvordan gik det forældrene?

De blev aflivet..De fejlede vist noget

Anmeld

8. november 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Vi hentede ham i dag to timer inden han skulle have været aflivet Han er meget underdanig og lidt bange..Han boede på en gård hvor manden vist var rimelig ligeglad med hans hunde. Manden døde pludseligt og forældrene+hvalpene var alene i ca 2 døgn før de blev fundet De kom til en dyrlæge og derefter ud til en dame der skulle finde nye hjem til dem hvis de ikke skulle aflives.

Lille Odin blev ikke behandlet ordentligt af sine søskende så han er bange og usikker..Han er dog allerede blevet gode venner med Thor, som vi havde i forvejen 

En rigtig hård start for en hvalp på 14 uger, men vi vil gøre vores for at får et godt liv!

Nurh han er dejligt

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Nurh han er dejligt

Jah

Anmeld

8. november 2010

-Milla-

Hvor ser han bare sød ud. Og hvor er det godt I har taget ham til jer. Jeg er selv opvokset med hunde, og vi havde en i 15 år, som også havde haft en hård start på livet, og han blev bare verdens bedste hund.

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

-Milla- skriver:

Hvor ser han bare sød ud. Og hvor er det godt I har taget ham til jer. Jeg er selv opvokset med hunde, og vi havde en i 15 år, som også havde haft en hård start på livet, og han blev bare verdens bedste hund.

Jeg er også vokset op med en masse dyr Det er så dejligt når man kan redde sådan nogle små væsner!

Anmeld

8. november 2010

Chamomile

Hvor ser han dejlig ud <3

Anmeld

8. november 2010

Chamomile

Hvor ser han dejlig ud <3

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Neeeej hvor er han dog sød

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

Vi hentede ham i dag to timer inden han skulle have været aflivet Han er meget underdanig og lidt bange..Han boede på en gård hvor manden vist var rimelig ligeglad med hans hunde. Manden døde pludseligt og forældrene+hvalpene var alene i ca 2 døgn før de blev fundet De kom til en dyrlæge og derefter ud til en dame der skulle finde nye hjem til dem hvis de ikke skulle aflives.

Lille Odin blev ikke behandlet ordentligt af sine søskende så han er bange og usikker..Han er dog allerede blevet gode venner med Thor, som vi havde i forvejen 

En rigtig hård start for en hvalp på 14 uger, men vi vil gøre vores for at får et godt liv!

Hvor er han sød... Hvad er han blanding af - ingen tvivl om der er Labrador i ham men hvad mere ? - eller det ved I måske ikke ?

Hvor er det bare dejligt I kunne tage ham... han ser virkelig skøn ud og jeg er sikker på I får en rigtig god hund ud af ham, hvis man lader ham styre tempoet..

Knus og mere tillykke med lille Odin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.