Her er lille Odin<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

B&J

Laulund87 skriver:

Det gør vi

så dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Faith

Neeeeeej hvor er han sød!

Godt i tog ham til jer. Hvis ikke vi havde 2 hunde og 2 katte i forvejen havde vi osse taget en. Men manden siger vi har nok

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

smillaluna skriver:

Neeeeeej hvor er han sød!

Godt i tog ham til jer. Hvis ikke vi havde 2 hunde og 2 katte i forvejen havde vi osse taget en. Men manden siger vi har nok

Jeg syntes egentlig også at vi havde nok i vores ene hund, men jeg blev klogere

Anmeld

8. november 2010

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Vi hentede ham i dag to timer inden han skulle have været aflivet Han er meget underdanig og lidt bange..Han boede på en gård hvor manden vist var rimelig ligeglad med hans hunde. Manden døde pludseligt og forældrene+hvalpene var alene i ca 2 døgn før de blev fundet De kom til en dyrlæge og derefter ud til en dame der skulle finde nye hjem til dem hvis de ikke skulle aflives.

Lille Odin blev ikke behandlet ordentligt af sine søskende så han er bange og usikker..Han er dog allerede blevet gode venner med Thor, som vi havde i forvejen 

En rigtig hård start for en hvalp på 14 uger, men vi vil gøre vores for at får et godt liv!

Hvor er han DEJLIG!

Og godt der findes gode kærlige hjem, som Jeres, som kan tage sig af sådan en stakkels fyr, så han kan få et godt og trygt hunde-liv.

Jeg håber det samme er gældende for hans forældre og søskende.

Anmeld

8. november 2010

CamillaValby

Åhh hvor er han dog bare dejlig

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Hvor er han DEJLIG!

Og godt der findes gode kærlige hjem, som Jeres, som kan tage sig af sådan en stakkels fyr, så han kan få et godt og trygt hunde-liv.

Jeg håber det samme er gældende for hans forældre og søskende.

Så vidt jeg ved blev hans forældre aflivet og en af hvalpene havde navlebrok så den blev også aflivet, men de andre fik heldigvis nye hjem!

Anmeld

8. november 2010

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Så vidt jeg ved blev hans forældre aflivet og en af hvalpene havde navlebrok så den blev også aflivet, men de andre fik heldigvis nye hjem!

Så gik det de fleste godt, trods alt.
S må man bare håbe, at det endnu er så tidligt i hvalpenes liv, at de ikke vil være mærkede af det i fremtiden. Men at de snart falder på plad i deres nye hjem og alle bliver trygge og glade rundt omkring, hvor de er nu...

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Så gik det de fleste godt, trods alt.
S må man bare håbe, at det endnu er så tidligt i hvalpenes liv, at de ikke vil være mærkede af det i fremtiden. Men at de snart falder på plad i deres nye hjem og alle bliver trygge og glade rundt omkring, hvor de er nu...

Ja det tror og håber jeg også på

Anmeld

8. november 2010

SiLiMiMa

Han er bare nuser!

og hvor er i da nogle dejlige mennesker at give ham en chance efter sådan en barsk start!

heise

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Heise skriver:

Han er bare nuser!

og hvor er i da nogle dejlige mennesker at give ham en chance efter sådan en barsk start!

heise

Tak  da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.