Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mialt skriver: hej jeg er en pige på 19, jeg er ikke ret stor. altså jeg er tynd og kun 162 høj. jeg er 10+1 henne, så det varer jo ikke længe før jeg begynder at bule. tænkte på om der var nogen af jer derude der er på min størrelse, og som måske har noget ventetøj til at ligge. eller kender et sted man kan købe det billigt. knus Mia
hej
jeg er en pige på 19, jeg er ikke ret stor. altså jeg er tynd og kun 162 høj. jeg er 10+1 henne, så det varer jo ikke længe før jeg begynder at bule.
tænkte på om der var nogen af jer derude der er på min størrelse, og som måske har noget ventetøj til at ligge. eller kender et sted man kan købe det billigt.
knus Mia
Hejsa. Jeg har en del, har lige født min lille dreng. Er 160 høj (dermed er alle mine bukser lidt for lange). Og så er jeg også spinkel.. Jeg har bukser, toppe, t-shirts og lign. har det interesse?
Vh Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa. ja det har helt sikkert interesse.
hvor bor du henne? så kan jeg jo komme og kigge. ikke for at vide for nærig, men jeg har kigget lidt i H&M, og det koster jo ik ret meget.
men vi finder bare ud af en pris
knus mia
mialt skriver: hejsa. ja det har helt sikkert interesse. hvor bor du henne? så kan jeg jo komme og kigge. ikke for at vide for nærig, men jeg har kigget lidt i H&M, og det koster jo ik ret meget. men vi finder bare ud af en pris knus mia
Jeg har også lidt, er du interesseret i det? kan finde det hele frem og lave en meget billig pris til dig?
knus
hejsa.
det ville da bare være super fedt
må du meget gerne. man kan aldrig få for meget tøj.
mialt skriver: hejsa. det ville da bare være super fedt må du meget gerne. man kan aldrig få for meget tøj.
Det vil jeg lige gøre, der er i hvertfald et par bukser & en nederdel & en del toppe/tshirts.
SoffiLine skriver: Det vil jeg lige gøre, der er i hvertfald et par bukser & en nederdel & en del toppe/tshirts.
super
hvor bor du henne?
mialt skriver: super hvor bor du henne?
I fredericia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128