ventetøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. november 2010

mialt

hej

jeg er en pige på 19, jeg er ikke ret stor. altså jeg er tynd og kun 162 høj. jeg er 10+1 henne, så det varer jo ikke længe før jeg begynder at bule.

tænkte på om der var nogen af jer derude der er på min størrelse, og som måske har noget ventetøj til at ligge. eller kender et sted man kan købe det billigt.

knus Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Barbamama

H&M's ventetøj er ikke mega dyrt. Og det er rigtig godt.

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

8. november 2010

SoffiLine

H&M, de har rigtig meget fedt ventetøj, til ingen penge Der har jeg selv købt noget & det er bare lækkert. Jeg er heller ikke selv så stor

Anmeld

8. november 2010

Aprilmor11

Jeg har 2 bluser fra mama fra hogm  mendet er nogen jeg kan bruge efter også pga. stoffet .. Jeg gider ikke bruge penge på ventetøj, men køber noget jetg kan bruge efter også (:

Anmeld

8. november 2010

mialt

vidste ikke h&m havde ventetøj. hehe.

tak for hjælpen alle sammen

Anmeld

8. november 2010

Divababy93

mialt skriver:

hej

jeg er en pige på 19, jeg er ikke ret stor. altså jeg er tynd og kun 162 høj. jeg er 10+1 henne, så det varer jo ikke længe før jeg begynder at bule.

tænkte på om der var nogen af jer derude der er på min størrelse, og som måske har noget ventetøj til at ligge. eller kender et sted man kan købe det billigt.

knus Mia

altså jeg er jo næsten færdig med og være gravid, da jeg har termin en 27 nov, har nogle vente bukser i str 36 jeg ikke kan passe mere. vis det skulle være noget

Anmeld

8. november 2010

mialt

heej

det ville da være dejligt

er det nogen du giver væk?

Anmeld

16. november 2010

Sakris

Jeg har købt mit ventetøj på DBA... Fandt ventebukser til 50 kr på www.dba.dk og ellers kan du også finde en masse på trendsales.

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Jeg har noget vente tøj liggende som jeg ikke bruger, vil gerne sælge dig det rigtig billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.