Han bliver stiktosset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Noah`s mor<3

Min søn var også TOSSET når han skulle ligge på maven da han var helt lille, troede aldrig han ville lærer det.. Min sp sagde så at jeg skulle lægge et spej foran ham, kan love det hjalp.. Held og lykke med det :-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

prøv at lægge dig på ryggen med ham liggende på maven på dit bryst/dín mave .. det kan være det er mere interessant ... ellers prøv at lege trilleleg ... trille fra ryggen om på maven .. blive der et par sekunder (eller så længe han tillader det) og så trillle tilbage igen .. det virkede her

Han vil gerne ligge hos mig lidt af gangen , men så ligger han for det meste bare og nusser, hvilket jo også er dejligt, men det træner jo ikke nakken
Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og lege en masse trille-lege (det gider han nemlig heller ikke )

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Noah`s mor<3 skriver:

Min søn var også TOSSET når han skulle ligge på maven da han var helt lille, troede aldrig han ville lærer det.. Min sp sagde så at jeg skulle lægge et spej foran ham, kan love det hjalp.. Held og lykke med det :-))

Vi har spejl rundt om puslepuden og det gider han heller ikke Hehe, har snart prøvet ALT!

Anmeld

8. november 2010

Jibbe

Frej gad heller ikke, det var en kamp at ligge ham på maven men lige pludselig for 2-3 uger siden blev det ok:-) vi havde også prøvet alt! Og nu holder han hovedet så fint og triller rundt når det bliver for kedeligt ;-) så håber da at det også snart vender hos jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.