Han bliver stiktosset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

Når han skal ligge på maven og øve sig i at løfte hovedet. Han VIL bare ikke! Han er to måneder gammel og er rigtig god til at sidde og holde hovedet, men han løfter det kan i arrigskab når han ligger på maven...
Nogle tricks, tips eller noget?
Modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

saxa

Herhjemme har det dog aldrig været et problem at ligge på maven.. Men prøv at sætte dig i hans øjenhøjde så han kan se dig - Kun gør det når han er glad og tilfreds - vend ham rundt når han bliver arrig og lig ham igen når det er drevet over (det skal jo ikke være en dårlig oplevelse) Det behøver jo ikke være i lang tid af gangen, men tag det i etaper.. Lidt er bedre end ingenting og helst uden skrig og skrål..

Anmeld

8. november 2010

serinasmor

prøv at lægge dig på ryggen med ham liggende på maven på dit bryst/dín mave .. det kan være det er mere interessant ... ellers prøv at lege trilleleg ... trille fra ryggen om på maven .. blive der et par sekunder (eller så længe han tillader det) og så trillle tilbage igen .. det virkede her

Anmeld

8. november 2010

saxa

serinasmor skriver:

prøv at lægge dig på ryggen med ham liggende på maven på dit bryst/dín mave .. det kan være det er mere interessant ... ellers prøv at lege trilleleg ... trille fra ryggen om på maven .. blive der et par sekunder (eller så længe han tillader det) og så trillle tilbage igen .. det virkede her

Åhh ja det med at have dem liggende på maven er altså også godt..

Anmeld

8. november 2010

<3

serinasmor skriver:

Anmeld

8. november 2010

JonTri

Jeg købte en skråpude og så synes min det var sjovt igen... 

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

vi brugte amme puden

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Herhjemme har det dog aldrig været et problem at ligge på maven.. Men prøv at sætte dig i hans øjenhøjde så han kan se dig - Kun gør det når han er glad og tilfreds - vend ham rundt når han bliver arrig og lig ham igen når det er drevet over (det skal jo ikke være en dårlig oplevelse) Det behøver jo ikke være i lang tid af gangen, men tag det i etaper.. Lidt er bedre end ingenting og helst uden skrig og skrål..

Jeg ligger ham tit på sofaen og sætter mig på gulvet ved siden af, så han kan se mig i øjnene, men det gider han heller ikke
Jeg vender ham på om på ryggen så snart han bliver sur og prøver igen når han er glad igen, men uden effekt

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

jcmoller skriver:

vi brugte amme puden

Det har vi også forsøgt, så smider han bare hovedet ned i den og skriger til han bliver mega sur
Ellers giver jeg ham sutten og så ligger han bare på maven og slapper af, men løfter ikke hovedet, hmm.. Vil jo gerne have trænet nakken, så han kan løfte det hovede

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Jeg købte en skråpude og så synes min det var sjovt igen... 

Det må vi prøve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.