Jeg håber i evt har nogle godr råd, i ville dele med mig .. eller hvis i selv har prøvet det, hvordan i så kom ud af det igen.. 
- Skal prøve at gør det kort som muligt
- men der er bare så mange tanker og følelser jeg mangler svar på..

Manden og jeg kom igen op på det vilde skændesri i fredags, det hele startet med at han sq arbejde til sent, og var derfor først hjemme kl 21, hvilket var helt iorden. - men inden han nået at komme hjem, havde han aftalt med en kammerat at de skulle ned i byen og have et par enkle og det var en go mulighed nu hvor det var J-dag. og jeg blev bare så ked af og nok os sur, for hvorfor i alverden sq han det, og så lige på sådan en dag, hvor alle mennesker er i byen ! og han ganranteret ville møde hans eks , som gør alt for at få finger i ham. - og han var bare 2tal ligeglad med at jeg på intet tidspunkt brød mig om det, og jeg os gern ku tag i byen og drikke, og det kan jeg ikke da jeg er gravid. - han kunne slet ikke følge mig, for han mente ikke at han sq holde med at drikke bare fordi jeg ikk kunne.
det endte faktisk med at hele forholdet igen blev sat på spil, og det gør det hvergang vi får de ture her. det er 3måneder siden sidst vi stod i sådan et kæmpe skændesri.
Han kom så hjem og det endte med at vi gik i seng istedet, dagen efter begynder jeg så at stille og roligt går ind og snakker om hvad der er sket, og så gik han bare helt amok. og han kørte og tog så i byen igen om aften, for nu havde jeg jo ødelagt hans bytur for dagen inden.
når de her tur opstår, så sviner han mig til, jeg får afvide hvor udulig jeg er, hvor "dovn" jeg er (er meget skidt og opkast pga graviditet) at jeg ikke er klar psysisk til at blive mor, han kan ikk leve med at han ikke må det han ville, at min humør svinger, at han ikke får den kærlighed han har behov for osv osv osv, der var ikke det der ikk var mit problem.
men det underlige er ang det med at han siger jeg er "dovn" har hverdag undskyldt overfor ham at jeg ikke lige har fået lavet noget herhjemme, og der har det været helt iorden. men tingene er ikke iorden når vi så får sådan en tur her. :s
han havde så været i byen fredag og lørdag, søndag troede jeg så at han ville bruge med mig, da han fra idag til onsdag er ude med jobbet, men nej der skulle han da lige ud og spise frokost med hans kammerat som han lige havde festet med...
Jeg savner en mand, der kan se hvad jeg har behov for, en der tager familien i første række, og det gør han sleet ikk. han tager job, venner, familie og mig..
Han ville 1000 ting på en dag og er så bekymeret for om han overhovedet er klar til at blive far og om han overhovedet har lyst til det :s - jeg har enorm meget brug for ham i den tid her, fordi jeg er faktisk bang for alt det der sker med min krop, mærke hans glæde ved at vi skal være forældre.
har os overvejet om det er mig den er gal med, og om jeg evt skulle søge om noget psykolog hjælp. så jeg har en der ikke kender mig, som han gå ind og give mig redskaber til hvordan vi klare det her sammen. for ønsker virkelig at vi bliver sammen, os for den bettes skyld.
Ihh hvor kunne jeg blive ved med at skrive, men må hellere stoppe her, og så kan i spørge ind, hvis der er noget i ville vide. 
jeg ved ikke hvad jeg skal stille op mere, for ligemeget hvad jeg gør, så det hele forkert i sidste ende. er helt fortabt ! 
sendte ham afsted idag, med den opgave at han skulle tænke alt det her igennem, om han virkelig ville mig osv. og det samme skal jeg. - men er ikke i tvivl om at jeg gern ville ham, men kan ikke holde til hans måde at være på overfor mig.