linselouise skriver:
Hej kære Gitte.
Herhjemme har vi helt det samme problem. Lauritz har heller aldrig været den store spiser, jo han spiste rigtig meget dengang jeg ammede, men efter vi gik over til skemåltider, har det altid været en kamp. Og man kan ikke lade være med at tænke over det/bekymre sig om det, uanset hvad andre siger.
Jeg er nu begyndt at tage det mere afslappet efter han er begyndt i pasning, for jeg ved at det kan ændre hans madvaner når han ser andre børn spise, tror du ikke også at det er sådan for Lucas? Tror du skal tage det stille og roligt, og så læg mærke til her de næste par uger, om ikke det gradvist bliver bedre i vuggestuen.
Vejer han ikke det han skal?
Lauritz ligger lige på kurven hverken mere eller mindre.
kram til dig

Tak for dit svar søde 
Jeg har ikke lige fået vejet ham i noget tid da vores vægt er i stykker, men tror han vejer omkring de 10 kg. Måske lige lidt under. Og ja man kan altså ikke lade vær med at bekymre sig om det og slet ikke når de tager fat i mig over i vuggestuen i dag og ville snakke med mig om hans spisevaner. Der var intet negativt i det, men de havde jo observeret at han ikke spiste særlig meget og de sagde også at jeg ikke skulle bekymre mig da han jo bruger tons af krudt og ellers bare er glad dagen lang 
Men ja tror vidst bare lige jeg skal slå mig selv i hovedet en gang og så puste ud og ikke bekymre mig så længe han trives 
Knus tilbage 
Anmeld