Godmorgen alle sammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

FruEllingsen

Diana... skriver:

Jamen vi lave ikke så meget lige øjeblikket andet end akupunktur og lægebesøg ha ha. 

Idag skal jeg til lægen og tjekkes for blærebetændelse for 6 gang. I morgen skal jeg til akupunktur. Onsdag skal vi scannes. Fredag skal jeg til akupunktur og ellers står den bare på afslapning da jeg er godt forkølet og det kan min krop ikke rigtig finde ud af denne gang. Hmm og jo måske skal min mand ud og hjælpe et vennepar i weekenden med deres hus det ved jeg ikke endnu. Ellers slapper vi bare af. 

God bedring til dig så må du få slappet en masse af... du må sige til manden at forkælelse er den bedste kur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Ryberg

Tja mine uger er altid lidt kedelige.. men i denne her uge sker der noget fantastisk!!

Mandag: Skal der ikke ske noget
Tirsdag: SUNDHEDSPLEJERSKEN KOMMER... det er altid hyggeligt og sjovt!!! og så skal vi til babysvømning bagefter
Onsdag: Der kommer DKs næste topmodel om aftenen.. tæller det ?
Torsdag: Skal der heller ikke ske noget...
Fredag: Kommer min moster vidst ned og så skal vi ud og spise og se Saw 3D!!
Lørdag: skal min mand arbejde....
Søndag: Skal der ikke ske noget...

Men ihhh jeg glæder mig til SSP kommer!!!

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

sikke en hyggelig uge... super dejligt med fast tur i svømmehallen. er da helt ked af at det ikke er imorgen i skal svømme... for så ku mig og Rasmus komme med

mandag har vi besøgt Mia og drengene, i aften skal Isac og Elian til hver deres gymnastik hold

tirsdag: har jeg Rasmus hjemme, så tror vi skal ud og gå en tur i klapvognen. om eftermiddagen er der mor/barn gymnastik

onsdag: den er helt åben, Emma har dog gymnastisk om aftenen

Torsdag: ingen planer, men vi skal spise mortens and om aftenen. så skal ha købt det sidste ind, manden spiller bold om aftenen

fredag: tja... åben igen. ingen planer om formiddagen. bortset fra at der skal købes fredags snolder manden er ikke hjemme om aftenen.... så skal bare hygge med de 3 yngste

så ikke mange planer her

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

sikke en hyggelig uge... super dejligt med fast tur i svømmehallen. er da helt ked af at det ikke er imorgen i skal svømme... for så ku mig og Rasmus komme med

mandag har vi besøgt Mia og drengene, i aften skal Isac og Elian til hver deres gymnastik hold

tirsdag: har jeg Rasmus hjemme, så tror vi skal ud og gå en tur i klapvognen. om eftermiddagen er der mor/barn gymnastik

onsdag: den er helt åben, Emma har dog gymnastisk om aftenen

Torsdag: ingen planer, men vi skal spise mortens and om aftenen. så skal ha købt det sidste ind, manden spiller bold om aftenen

fredag: tja... åben igen. ingen planer om formiddagen. bortset fra at der skal købes fredags snolder manden er ikke hjemme om aftenen.... så skal bare hygge med de 3 yngste

så ikke mange planer her

Ja det er bare rigtig godt. og Marcus elsker det Kunne ellers være rigtig hyggeligt.

uhhh fredagssnoller, hvornår skal vi komme

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

KittyGirl skriver:

Tja mine uger er altid lidt kedelige.. men i denne her uge sker der noget fantastisk!!

Mandag: Skal der ikke ske noget
Tirsdag: SUNDHEDSPLEJERSKEN KOMMER... det er altid hyggeligt og sjovt!!! og så skal vi til babysvømning bagefter
Onsdag: Der kommer DKs næste topmodel om aftenen.. tæller det ?
Torsdag: Skal der heller ikke ske noget...
Fredag: Kommer min moster vidst ned og så skal vi ud og spise og se Saw 3D!!
Lørdag: skal min mand arbejde....
Søndag: Skal der ikke ske noget...

Men ihhh jeg glæder mig til SSP kommer!!!

Synes også altid det er spændene når sundhedsplejersken kommer

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Ja det er bare rigtig godt. og Marcus elsker det Kunne ellers være rigtig hyggeligt.

uhhh fredagssnoller, hvornår skal vi komme

til disney sjov tid selvfølgelig

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

til disney sjov tid selvfølgelig

Ej ja, det var da så vist dagens dummeste spørgsmål

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Ej ja, det var da så vist dagens dummeste spørgsmål

he he...men i skal da være yderst velkomne... køber gerne lidt ekstra snolder

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

he he...men i skal da være yderst velkomne... køber gerne lidt ekstra snolder

Hvor er du sød Lone

Må lige høre manden om han mener han kan undvære mig fredag aften

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Hvor er du sød Lone

Må lige høre manden om han mener han kan undvære mig fredag aften

du skal ta marcus med også så så er det ren drengehygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.