Godmorgen alle sammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. november 2010

FruEllingsen

GODMORGEN

Så starter vi på en ny uge

Hvad skal i lave i denne uge?

I dag skal vi til babysvømning her kl 10, og i eftermiddag kommer min søster forbi, så det er jo en meget god start på ugen

Tirsdag står den på mødregruppe, og om eftermiddagen skal vi ud og kigge på en ny højstol

Onsdag skal vi besøge søde Mia (smillaluna) og de dejlige drenge 

Torsdag har vi ingen planer

Fredag skal vi til babysvømning igen

Og weekenden er faktisk slet ikke booket op endnu.. så tror bare det skal være en weekend hel uden planer

Kan i have en helt fantastisk uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

sarahb

sikke dog en kalender, vi er slet ikke så organiseret og har planer for hver dag.
Men i dag skal manden og jeg hygge, mens vores dreng skal i DP, det er så sjældent vi får tid til det. Så det skal nydes og så skal Vores søn hentes tidligt.
I morgen kommer min storebror forbi inden han skal 1 måned til sydkorea og arbejde.
Onsdag, ingen planer andet end manden arbejder eftermiddag/aften
Torsdag, min veninde og hendes datter kommer.
Fredag, ingen planer
Lørdag, ingen planer, manden arbejder.
Søndag, ingen planer, mandn arbejder.

Men hvis jeg kunne presse min fødsel ind så ville det være perfekt.. Det ville jeg bestemt ikke klage over..

Anmeld

8. november 2010

Nalle

Resten af ugen bor vi alle 4 hjemme ved min mor, da vi er ved at få nyt køkken, og det larmer og sviner sådan
På søndag tager vi i sommerhus, det bliver så lækkert!

Ellers er der ikke sådan rigtigt nogle planer for ugen endnu.

Anmeld

8. november 2010

TbCp

Her står ugen på arbejd, arbejd, arbejd...... Hvem der dog bare havde barsel

Fredag skal jeg ud til en veninde og lørdag får manden "nørderne" på besøg (nogen han spiller computer med)

Anmeld

8. november 2010

Kamilla-m

idag skal jeg bare hygge mig sammen med lillepigen (:.

og imorgen har jeg en aftale med en veninde der kommer og sover et par dage :i.

og i weekenden skal vi holde lucas 3års fødselsdag :b'

Anmeld

8. november 2010

Jibbe

Idag skal vi ingenting ud over at kigge på nyt tv. Er dog ikke sikker på vi har råd. Har lige bestilt nye yderdøre og det var ikke billigt
Imorgen skal vi ned til min svigermor til Mortens aften.
Onsdag ingen planer.
Torsdag skal vi i mødregruppe. Jubii!
Fredag skal vi til babysalmesang og senere til Århus. Lørdag holder min nevø 1 års fødselsdag og vi håber sådan at kunne kombinere det med et besøg på barselsgangen på Skejby. Venter spændt på endnu en nevø!
Søndag skal vi hjem igen og slappe af!
På et tidspunkt sidst på ugen skal Lars ud at sejle igen i 4 uger. Øv! Vi venter bare på svar om hvornår.

Anmeld

8. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Drømmer skriver:

GODMORGEN

Så starter vi på en ny uge

Hvad skal i lave i denne uge?

I dag skal vi til babysvømning her kl 10, og i eftermiddag kommer min søster forbi, så det er jo en meget god start på ugen

Tirsdag står den på mødregruppe, og om eftermiddagen skal vi ud og kigge på en ny højstol

Onsdag skal vi besøge søde Mia (smillaluna) og de dejlige drenge 

Torsdag har vi ingen planer

Fredag skal vi til babysvømning igen

Og weekenden er faktisk slet ikke booket op endnu.. så tror bare det skal være en weekend hel uden planer

Kan i have en helt fantastisk uge

Det lyder hyggeligt. Jeg burde tage i skole men er forkølet og min hund har haft vækket mig 4 gange i nat... Øv... Gab..

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Godmorgen... Her er en lidt travl uge foran sig... Eller travl og travl der er bare en del alle dagene.. Så jeg får nok at se til...

Og så er det samtidig min sidste uge med alle 6 hvalpe..

Det bliver så hårdt at skulle sige farvel til dem alle sammen...(4 piger på fredag og 2 drenge på søndag)

Men jeg kender alle 6 hjem og jeg ved at alle 6 hvalpe får det fantastisk..

Knus Pia og god uge til alle..

Anmeld

8. november 2010

Diana...

Jamen vi lave ikke så meget lige øjeblikket andet end akupunktur og lægebesøg ha ha. 

Idag skal jeg til lægen og tjekkes for blærebetændelse for 6 gang. I morgen skal jeg til akupunktur. Onsdag skal vi scannes. Fredag skal jeg til akupunktur og ellers står den bare på afslapning da jeg er godt forkølet og det kan min krop ikke rigtig finde ud af denne gang. Hmm og jo måske skal min mand ud og hjælpe et vennepar i weekenden med deres hus det ved jeg ikke endnu. Ellers slapper vi bare af. 

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

sarahb skriver:

sikke dog en kalender, vi er slet ikke så organiseret og har planer for hver dag.
Men i dag skal manden og jeg hygge, mens vores dreng skal i DP, det er så sjældent vi får tid til det. Så det skal nydes og så skal Vores søn hentes tidligt.
I morgen kommer min storebror forbi inden han skal 1 måned til sydkorea og arbejde.
Onsdag, ingen planer andet end manden arbejder eftermiddag/aften
Torsdag, min veninde og hendes datter kommer.
Fredag, ingen planer
Lørdag, ingen planer, manden arbejder.
Søndag, ingen planer, mandn arbejder.

Men hvis jeg kunne presse min fødsel ind så ville det være perfekt.. Det ville jeg bestemt ikke klage over..

Du får da lige lidt ve støv her fra så

Krydser fingre for en snarlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.