Dum!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pena

Nallz skriver:

Har set afsnittet, men ikke set han har sovet på toiletet.

Jeg tror det var onsdag man så han sov i en seng på toilettet, men det er et meget kort klip.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Ansemusen

luppe-laban skriver:

jeg tænkte lige på det hende natsha (staves) skulle lave sund mad og så er det kylling i cola.. :s

Det er en ret fra De Dankse Vægtkonsulenter, vist nok med cola light. Så ja den er meget fedtfattig

Anmeld

8. november 2010

june1987

jeg ville aldrig nogensinde putte cola i min mad om det var light zero eller coca cola, da der er aspartam i light og zero og det binder fedt 

jeg tager aldrig noget der hedder sukker fri og cola er lige så sund som light udgaverne hvis man skal have cola.

ja måske er jeg hellig at hører på men jeg har ikke rørt sodavand i tre mrd ej heller slik, og jeg mener ikke man skal lærer sine børn at spise kylling i cola og derefter 12 liter cola og chips og cola til så få mennesker, der vel også en grænse.

jeg har virkelig fundet ud af hvad en sund livstil det er, og det gør en glad og fuld af energi. og man burde jo vide hvad der er sund og ikke sundt. jeg så feks ikke en eneste grøntsag.

og hvis de mener man skal hælde så meget ketchup i som faktisk feder lige så meget som en plade chokolade, kald mig hysterisk men jeg går nu meget op i hvad jeg putter i min mund

og den livsstil skal min børn have med sig i livet )

Anmeld

8. november 2010

lucas<3

june1987 skriver:

jeg ville aldrig nogensinde putte cola i min mad om det var light zero eller coca cola, da der er aspartam i light og zero og det binder fedt 

jeg tager aldrig noget der hedder sukker fri og cola er lige så sund som light udgaverne hvis man skal have cola.

ja måske er jeg hellig at hører på men jeg har ikke rørt sodavand i tre mrd ej heller slik, og jeg mener ikke man skal lærer sine børn at spise kylling i cola og derefter 12 liter cola og chips og cola til så få mennesker, der vel også en grænse.

jeg har virkelig fundet ud af hvad en sund livstil det er, og det gør en glad og fuld af energi. og man burde jo vide hvad der er sund og ikke sundt. jeg så feks ikke en eneste grøntsag.

og hvis de mener man skal hælde så meget ketchup i som faktisk feder lige så meget som en plade chokolade, kald mig hysterisk men jeg går nu meget op i hvad jeg putter i min mund

og den livsstil skal min børn have med sig i livet )

..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.