Dum!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Anonym trådstarter

sidder lige og ser genudsenelsen af d.u.m, hvad sker der for at maks' søn sover ude på toilettet????? :O:O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Sabina92

Anonym skriver:

sidder lige og ser genudsenelsen af d.u.m, hvad sker der for at maks' søn sover ude på toilettet????? :O:O

måske har de ikke andre rum, eller steder med ro. Tror også det er dejligt køligt, det er vidst sommer under optagelserne

Anmeld

7. november 2010

Sabina92

Anonym skriver:

måske har de ikke andre rum, eller steder med ro. Tror også det er dejligt køligt, det er vidst sommer under optagelserne

Anmeld

7. november 2010

Noneother

HaHa ej seriøst?? Det har jeg ikke set..

Men hvad sker der for at han er SÅ meget under tøflen?
Det er da lidt vildt.

Anmeld

7. november 2010

Milsen

Jeg reagerede netop på samme måde da jeg så afsnittet.

Ligemeget hvad, så kan man sku ikke ligge en 10 mdr. gammel baby til at sove ude foran toilettet, hvor der er fyldt med bakterier, ad siger jeg bare.

Jeg kan slet ikke forstå at Maks tillader det og ikke insisterer på, at han skal ligge i soveværelset ved siden af deres seng eller stå i stuen...

Anmeld

7. november 2010

Noneother

Sabina92 skriver:

Så må de sgu da finde et rum og lave ro i!
Mit barn fik altså ikke lov at sove på toilettet. Ligegyldigt hvor rent der ellers er, er der stadig et helt andet bakteriemiljø derude.

Anmeld

7. november 2010

Sabina92

aner det ikke (: ^^

jeg vil aldrig lade min lille mand sove på wcet, selvom han ikke er født endnu. Han har sit værelse og om ikke andet må man bare være stille i den tid barnet sover. Det er netop der man skal sætte sin egne behov til side.

- Også fordi hvis man skal ud og lave stort, man bestemmer jo ikke selv hvornår det selv. Stakkel unge der skal ligge i den lugt.

Anmeld

7. november 2010

lucas<3

jeg tænkte lige på det hende natsha (staves) skulle lave sund mad og så er det kylling i cola.. :s

Anmeld

7. november 2010

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

jeg tænkte lige på det hende natsha (staves) skulle lave sund mad og så er det kylling i cola.. :s

haha, ja det tænke jeg også !!!!

Anmeld

7. november 2010

lucas<3

Anonym skriver:

haha, ja det tænke jeg også !!!!

men det er nok sundt i  hendes øjne.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.