Kom med forslag til lækker aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

malenemusen

mor_sabina skriver:

Har engang fået en opskrift på en vildt lækker rødbedesalat herinde fra.
En bund af blandet grøn salat, næst et lag ag bagte rødbeder vendt i balsamico, dernæst et lag af flødefeta (den man skærer selv) og så drysses der ristede pinjekerner over.

Der kunne man lave nogle lækre ovnkartofler til og en god bøf fx.

Det lyder også godt, manden bryder sig bare desværre ikke om rødbeder.

Har du evt nogle gode ideer til nogle spændende kartoffler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

mor_sabina

malenemusen skriver:

Det lyder også godt, manden bryder sig bare desværre ikke om rødbeder.

Har du evt nogle gode ideer til nogle spændende kartoffler?

Pyhh nej olie og en masse krydderier?

Han er vist en kræsenpind Sammensætningen er bare helt genial, man drømmer ikke om at de 4 ting kan smage så godt sammen, du må prøve det en dag du er alene

Anmeld

7. november 2010

Mussen2

Jordskoksuppe- det smager kanon og er super nemt at lave

Anmeld

29. november 2010

Low

Jeg opper lige den her tråd da jeg godt kunne tænke mig at høre om nogle flere retter som bare er super gode. For mig er jeg ligeglad med om det er svært eller dyrt. Jeg får Alexanders far på besøg imorgen og jeg kunne godt tænke mig at lave RETTEN . I kunne måske komme med en opskrift som er idiot sikker eller Ditte sikker

Anmeld

29. november 2010

Sabrina2014

Low skriver:

Jeg opper lige den her tråd da jeg godt kunne tænke mig at høre om nogle flere retter som bare er super gode. For mig er jeg ligeglad med om det er svært eller dyrt. Jeg får Alexanders far på besøg imorgen og jeg kunne godt tænke mig at lave RETTEN . I kunne måske komme med en opskrift som er idiot sikker eller Ditte sikker

Altså, selv er jeg HELT vild med Roastbeef eller Oksemørbrad.. Det er det bedste! Med hasselbagte kartofler og en god sovs til... Og gerne en god salat.

Hvis det gerne må være ''billigt og nemt'', ska jeg faktisk i aften have noget der hedder Jespers Pastasalat.. Pasta med nogle olier, pinjekerner og nogle forskellige ting, det smager HIMMELSK! En smag man ikke forventer, men bare smager godt... Ogdertil kan man servere næsten alt kød synes jeg.. Især kylling og en god salat til er godt... ^^

Ved ikke om du kunne bruge nogle af idéerne..

Anmeld

29. november 2010

L.J.L

Low skriver:

Her er RETTEN du skal lave:

http://www.erdusulten.dk/chili-con-carne/opskrift/5

Den smager så mums! Og er nem at lave

Anmeld

29. november 2010

Low

Sabrina L skriver:

Altså, selv er jeg HELT vild med Roastbeef eller Oksemørbrad.. Det er det bedste! Med hasselbagte kartofler og en god sovs til... Og gerne en god salat.

Hvis det gerne må være ''billigt og nemt'', ska jeg faktisk i aften have noget der hedder Jespers Pastasalat.. Pasta med nogle olier, pinjekerner og nogle forskellige ting, det smager HIMMELSK! En smag man ikke forventer, men bare smager godt... Ogdertil kan man servere næsten alt kød synes jeg.. Især kylling og en god salat til er godt... ^^

Ved ikke om du kunne bruge nogle af idéerne..

Det med oksemørbraden lyder faktisk super! Jeg er ikke så vild med pastasalat

Anmeld

29. november 2010

Low

linselouise skriver:

Her er RETTEN du skal lave:

http://www.erdusulten.dk/chili-con-carne/opskrift/5

Den smager så mums! Og er nem at lave

Nåe ja. Det kunne også være lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.