trandudtrækning-smerter bagefter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Carina1977

*Sofie* skriver:

Præcis. Jeg rendte os til tandlægen hver dag i flere uger
Synes bare det smagte af sårn noget stærkt lavendel-halløj.
Det var virkelig noget hissigt stads. En af tandplejerne fik ikk dryppet gazen nok af inden det kom ned i hullet, så væsken kom ud i min mund og ned i halsen. Føj for pokker altså!! Det var lige til at knække sig af.

Ja det smager af H til  heldigvis kostede det mig intet, selvom jeg rendte deroppe så tit. De sagde at jeg fik det gratis, fordi at det havde været en komplikation til tandudtrækningen. ellers tror jeg nok min pengepung havde været ret tømt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

*Sofie*

Carina1977 skriver:

Ja det smager af H til  heldigvis kostede det mig intet, selvom jeg rendte deroppe så tit. De sagde at jeg fik det gratis, fordi at det havde været en komplikation til tandudtrækningen. ellers tror jeg nok min pengepung havde været ret tømt

Nej, efterbehandlinger koster ikk noget
Heldigvis!!

Anmeld

8. november 2010

Muffinmus

Mange tak for jeres svar. DEt var lige præcis DRY SOCKET jeg havde fået og hun kunne godt forstå det gjorde ondt:-)

Så nu har hun stoppet den kuld dernede med det der rædselsfulde nellike agtige smags adwr noget. og så får hun det til at bløde. Skal til tjek i morgen og evt have skiftet klud hvis det ikke har hjulpet nok:-)

Anmeld

8. november 2010

Fiona78

MariaE skriver:

Fik trukket en visdomstand ud og skiftet en gallem søvlplompe til plastik i torsdags. I samme side.

Og har simpelthen taget smertestillende lige siden fordi det gør naller hele tiden. Ikke u hullet hvor tanden er ude, det heler sådan set pænt, men den tand ved siden af, som de brugte til at brække den andne ud med gør NALLER. Hele tiden den her dunkende smerte der sidder og kan SLET ikke tygge med den eller den ved siden af,den hvor plompen blev udskiftet.

ER det normalt, og i så fald, hvor længe skal jeg regne med ikke at kunne bruge den side til at tygge med????

Bare det at jeg prøver at trykke forsigtigt på tanden med en finer gør temmeligt ondt.

Og ikke for at være pivet, men med konstante tandsmerter i 4 dage, ja så er jeg faktisk nået dertil hvor jeg ikke kan koncentrere mig ert godt mere, fordi jeg sover ringere og fordi jeg ikke kan lade være med at tænke på at det gør ondt og at jeg gerne vil slippe for det

Har panodil og ibuprofen til at tage det med, men kan stadig mærke det hele dagen.

Jeg fik 2 stk opereret ud i undermunden og blev syet med 13 sting
jeg tog smertestillende i 14 dage efter den omgang så tror det er meget normalt at du har haft ondt i 4 dage men hvis det påvirker dig meget synes jeg du skal kontakte din tandlæge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.