Fik trukket en visdomstand ud og skiftet en gallem søvlplompe til plastik i torsdags. I samme side.
Og har simpelthen taget smertestillende lige siden fordi det gør naller hele tiden. Ikke u hullet hvor tanden er ude, det heler sådan set pænt, men den tand ved siden af, som de brugte til at brække den andne ud med gør NALLER. Hele tiden den her dunkende smerte der sidder og kan SLET ikke tygge med den eller den ved siden af,den hvor plompen blev udskiftet.
ER det normalt, og i så fald, hvor længe skal jeg regne med ikke at kunne bruge den side til at tygge med????
Bare det at jeg prøver at trykke forsigtigt på tanden med en finer gør temmeligt ondt.
Og ikke for at være pivet, men med konstante tandsmerter i 4 dage, ja så er jeg faktisk nået dertil hvor jeg ikke kan koncentrere mig ert godt mere, fordi jeg sover ringere og fordi jeg ikke kan lade være med at tænke på at det gør ondt og at jeg gerne vil slippe for det
Har panodil og ibuprofen til at tage det med, men kan stadig mærke det hele dagen.
Anmeld