Folk skulle skamme sig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Mormilla

Hende med maven :-) skriver:

Jeg er helt enig....

Men er der ikke mulighed for at de er løbet hjemmefra??
Ellers prøv at snakke med kattensværn eller noget i den stil for hjælp og vejledning. Kan ikke være rigtigt hvis de bliver sat af at det er dit ansvar at tage dem ind...... Men det er svært kan jeg forestille mig, man smelter jo fuldstændig når man ser dem

Tror ikke at de løber hjemme fra. Sidste gang var den ca.6 uger den der kom. Den var så lille at den ikke spiste tørkost i nu. Så måtte gi den mælk. Men denne her er så glad for mennesker. Og jeg bor på landet og ingen af mine naboer har sådan en kat. Så den er løbet m,eget langt hvis det er. Tror den er ca 14 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Mormilla

merethe skriver:

Ring til kattens værn, de kan nok finde et godt hjem til den

Vil prøve at ringe i morgen hvis den stadig er her...

Anmeld

7. november 2010

Faith

Fatter ikke folk! Bliver SÅ GAL når jeg læser sådan noget. Det er som om nogen folk ser dyr som noget man bare kan smide væk når man ikke gider dem mere.... Det er egoistisk og hjerteløst

Anmeld

8. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Mormilla skriver:

Tror ikke at de løber hjemme fra. Sidste gang var den ca.6 uger den der kom. Den var så lille at den ikke spiste tørkost i nu. Så måtte gi den mælk. Men denne her er så glad for mennesker. Og jeg bor på landet og ingen af mine naboer har sådan en kat. Så den er løbet m,eget langt hvis det er. Tror den er ca 14 uger.

åh de stakler :-(

Anmeld

11. november 2010

Camilla

Jeg forstår dig godt søde. Det er synd du skal stå med det problem. Min søster fandt engang 3 killinger i en sæk i en vejkant. Hun tog dem med hjem, og vi fik dem heldigvis solgt til nogle dejlige mennesker. Du har jo også nok at se til. Jeg er glad for du har hjertet på det rette sted og vil prøve at finde en løsning på dette problem.

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Er ved at være så træt af folk som smider deres katte ud langt væk hjemme fra. Bare fordi de ikke gider dem mere elller ikke kan komme af med dem...

Det sker nogen gange om året her hos os og hver gang løber de ned til os Elsker katte men vil ikke ha flere!!! Har syv lige nu pga. der er killinger.

Nu står der en lille hvid killing ude ved min dør og vil ind  Vil gerne ta den ind, men kan heller ikke blive ved! Nu har den været her i et døgn og den vil bare ind. Når jeg går ud springer den op til mig fordi den er så kælen.

Nå havde bare lige brug for at få det ud!!! Tak

Det nye sted vi er flyttet til, har jeg set mange katte som bare er blevet smidt ud... De kommer slet ikke indenfor i deres hjem.. Synes det er synd... 

Hver gang vi går ud med hunden, sidder de stakkels katte ved en elboks og miaver.... 

Anmeld

11. november 2010

SaNiNa

ÅÅh søde hvor er der bare nogle dumme dumme mennesker ude i verden.

Syntes nu også du skal prøve at sætte den på nette der må da være en derude som vil hjælpe denne lille søde killing.

Anmeld

11. november 2010

Mormilla

Camilla skriver:

Jeg forstår dig godt søde. Det er synd du skal stå med det problem. Min søster fandt engang 3 killinger i en sæk i en vejkant. Hun tog dem med hjem, og vi fik dem heldigvis solgt til nogle dejlige mennesker. Du har jo også nok at se til. Jeg er glad for du har hjertet på det rette sted og vil prøve at finde en løsning på dette problem.

Tak søde

Anmeld

11. november 2010

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

ÅÅh søde hvor er der bare nogle dumme dumme mennesker ude i verden.

Syntes nu også du skal prøve at sætte den på nette der må da være en derude som vil hjælpe denne lille søde killing.

Den har været på nettet i nogen dage nu og der er ingen som vil ha den. Men kattens værn kommer efter den inden for en uge. Men håber jeg kan finde et nyt hjem inden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.