Folk skulle skamme sig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Mormilla

Er ved at være så træt af folk som smider deres katte ud langt væk hjemme fra. Bare fordi de ikke gider dem mere elller ikke kan komme af med dem...

Det sker nogen gange om året her hos os og hver gang løber de ned til os Elsker katte men vil ikke ha flere!!! Har syv lige nu pga. der er killinger.

Nu står der en lille hvid killing ude ved min dør og vil ind  Vil gerne ta den ind, men kan heller ikke blive ved! Nu har den været her i et døgn og den vil bare ind. Når jeg går ud springer den op til mig fordi den er så kælen.

Nå havde bare lige brug for at få det ud!!! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Noneother

Jeg ved heller ikke hvad det lige er der sker i hovedet på sådan nogle mennesker!!

Stakkels killing. Hvad med at sætte den/dem i den blå avis hvis det er? en hvid killing skulle man nok ku´få afsat...

Anmeld

7. november 2010

Bare mig..

Noneother skriver:

Jeg ved heller ikke hvad det lige er der sker i hovedet på sådan nogle mennesker!!

Stakkels killing. Hvad med at sætte den/dem i den blå avis hvis det er? en hvid killing skulle man nok ku´få afsat...

Kunne ikke være mere enig.. - det er skrækkeligt, som nogen folk anskaffer sig dyr helt vildt, og så afleverer de dem bare langt fra dem selv..

Forstår godt du ikke vil have flere katte ind og det er heller ikke dit ansvar.. Men som der her også bliver skrevet så kan du måske sætte dem i dba for en hvid killing bliver helt sikkert hurtig solgt...? Også bare lige en tanke der strejfede mig..

Anmeld

7. november 2010

quar20

kan absolut ikke være mere enig med dig..!!

Uanset om det er katte, hunde. marsvin eller hvad det nu er så er det simpelthen UFATTELIGT at nogen mennesker kan få sig selv til at "smide" et dyr udenfor - bare fordi det ikke passer ejerne mere, eller hvad grunden nu sku være..!!

Anmeld

7. november 2010

Mormilla

Noneother skriver:

Ja men der er så mange katte på nette! Og den har en grå hale og en grå plet i hovedet så der er nok mange af sådan nogen katte. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre denne gang Det er så synd for den!!!

Anmeld

7. november 2010

Noneother

Mormilla skriver:

Ja men der er så mange katte på nette! Og den har en grå hale og en grå plet i hovedet så der er nok mange af sådan nogen katte. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre denne gang Det er så synd for den!!!

Ja. Det er noget P** og får virkelig lyst til at knække nakken på sådanne mennesker. -Jeg kender heldigvis ingen der kunne finde på det.

Jeg ville gerne ta´den midlertidigt, men jeg bor i slagelse så der er sgu langt.

Anmeld

7. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg er helt enig....

Men er der ikke mulighed for at de er løbet hjemmefra??
Ellers prøv at snakke med kattensværn eller noget i den stil for hjælp og vejledning. Kan ikke være rigtigt hvis de bliver sat af at det er dit ansvar at tage dem ind...... Men det er svært kan jeg forestille mig, man smelter jo fuldstændig når man ser dem

Anmeld

7. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Mormilla skriver:

prøv at hør på et kattehjem/dyreinternat.

Anmeld

7. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Ring til kattens værn, de kan nok finde et godt hjem til den

Anmeld

7. november 2010

Mormilla

Noneother skriver:

Ja. Det er noget P** og får virkelig lyst til at knække nakken på sådanne mennesker. -Jeg kender heldigvis ingen der kunne finde på det.

Jeg ville gerne ta´den midlertidigt, men jeg bor i slagelse så der er sgu langt.

Ja der er lidt langt Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.