Undskyld Katja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LIZO

Skouboe skriver:

Selvfølgelig må hun det, men du må altså slås med Camilla om dem Hun var der først, så hvis hun vil ha' dem er de hendes... - men jeg har mere stof, og jeg kan sagtens sy et par til Zoey også Og du kan også få dem til 250, selvom jeg ikke har udsalg mere...

Bare vent til du ser de stang-smarte ugle bukser jeg lige er blevet færdige med til tøserne...

Billeder følger imorgen.

okay de er bare så lækkere..  hvis hun ikke vil ha dem så køber jeg dem  hvor store er de.. zoey bruger str 80/86 og nok nærmere 86 i bukser. i hm størrelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Skouboe

LIZO skriver:

okay de er bare så lækkere..  hvis hun ikke vil ha dem så køber jeg dem  hvor store er de.. zoey bruger str 80/86 og nok nærmere 86 i bukser. i hm størrelser.

Så vil jeg tro hun passer dem nu.. hvor hurtigt vokser hun ?

Anmeld

9. november 2010

LIZO

Skouboe skriver:

Så vil jeg tro hun passer dem nu.. hvor hurtigt vokser hun ?

hun vokser en del.  håber da snart det stopper lidt

Anmeld

9. november 2010

Ida.

Skouboe skriver:

80/86

Øv er bange for, at Lina vil komme til at passe dem i for kort tid så...jeg har taget det første par bukser i str. 92 i brug (og dét synes jeg er vildt - Annika brugte de samme bukser i foråret )

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Øv er bange for, at Lina vil komme til at passe dem i for kort tid så...jeg har taget det første par bukser i str. 92 i brug (og dét synes jeg er vildt - Annika brugte de samme bukser i foråret )

Så er en 86/92 nok bedre... du siger bare til - jeg har mere stof

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

LIZO skriver:

hun vokser en del.  håber da snart det stopper lidt

Det kan godt være vi skal kigge på en 86/92... du kan evt. komme forbi og prøve dem?

Anmeld

9. november 2010

LIZO

Skouboe skriver:

Det kan godt være vi skal kigge på en 86/92... du kan evt. komme forbi og prøve dem?

vil jeg meget gerne prøve

vi kan lige finde en dag hvpr det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.