Undskyld Katja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Skouboe

Jeg kan ikke læse min egen håndskrift, og fik syet Ida's bukser i en forkert størrelse.. jeg syr lige nogle andre imorgen.

De er ellers lækre, nok bare en anelse store til hende...

Kommer du med i Fields lørdag d. 13, eller hvornår har du tid til at mødes til kop et eller andet, så du kan få dem - forhåbentligt i den rigtige størrelse..

Vi er enige om at det er str. 74/80 du bestilte ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Ida.

Oj hvor er de lækre - hvad str. er du da kommet til at lave dem i?

Anmeld

7. november 2010

Karo

Skouboe skriver:

Jeg kan ikke læse min egen håndskrift, og fik syet Ida's bukser i en forkert størrelse.. jeg syr lige nogle andre imorgen.

De er ellers lækre, nok bare en anelse store til hende...

Kommer du med i Fields lørdag d. 13, eller hvornår har du tid til at mødes til kop et eller andet, så du kan få dem - forhåbentligt i den rigtige størrelse..

Vi er enige om at det er str. 74/80 du bestilte ikke?

Pernille altså....................hvor er de bare lækre Ærgeligt med størrelsen, men mon ikke du kan sælge dem til en anden.

Jo, det er str. 74/80.

Jeg kan ikke i denne uge desværre, men hvad siger du til onsdag d. 17 eller torsdag d. 18 ?

Glæder mig helt il at se dem på

Anmeld

7. november 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Oj hvor er de lækre - hvad str. er du da kommet til at lave dem i?

80/86

Anmeld

7. november 2010

Skouboe

Karo skriver:

Pernille altså....................hvor er de bare lækre Ærgeligt med størrelsen, men mon ikke du kan sælge dem til en anden.

Jo, det er str. 74/80.

Jeg kan ikke i denne uge desværre, men hvad siger du til onsdag d. 17 eller torsdag d. 18 ?

Glæder mig helt il at se dem på

Hvis du har mulighed for at komme forbi torsdag d. 18, giver jeg en kop kaffe/te/varm mælk/andet du kommer i tanke om at du har lyst til...

Anmeld

7. november 2010

Karo

Skouboe skriver:

Hvis du har mulighed for at komme forbi torsdag d. 18, giver jeg en kop kaffe/te/varm mælk/andet du kommer i tanke om at du har lyst til...

Torsdag d. 18 er en aftale.

Hvad siger du til kl. 12 ? Passer det dig ?

Anmeld

7. november 2010

Dictes mor

Pernille, hvad skal du have for sådan et par bukser, de er simpelthen for fine. Sådan et par skal Dicte da have i julegave.

Anmeld

7. november 2010

Skouboe

Dictes mor skriver:

Pernille, hvad skal du have for sådan et par bukser, de er simpelthen for fine. Sådan et par skal Dicte da have i julegave.

https://www.baby.dk/debat/72695pi1/toej--piger/neutral--forede-bukser-fra-daub-deluxe-str--8086.aspx#GoToMessage

Anmeld

7. november 2010

LIZO

ej dem må zoey da bare ha.. kan hun ikke prøve dem og se om hun passer dem..

Anmeld

7. november 2010

Skouboe

LIZO skriver:

ej dem må zoey da bare ha.. kan hun ikke prøve dem og se om hun passer dem..

Selvfølgelig må hun det, men du må altså slås med Camilla om dem Hun var der først, så hvis hun vil ha' dem er de hendes... - men jeg har mere stof, og jeg kan sagtens sy et par til Zoey også Og du kan også få dem til 250, selvom jeg ikke har udsalg mere...

Bare vent til du ser de stang-smarte ugle bukser jeg lige er blevet færdige med til tøserne...

Billeder følger imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.