Babyklar skriver:
Så står vi i samme bås, med ikke rigtig kan nyde det. men håber så meget at det ville ske.. 
er det dit det første? 
Min kæreste kan også godt beklage sig, men tror det er fordi de ikke rigtig kan sætte sig ind i hvordan det egentlig er at være gravid, og hvor dårligt man egentlig kan have det. For mit vedkommende kommer det lidt bag på mig, at man kan have det SÅ dårligt..
Samme her, og nuij, hvor har jeg haft daarlig samvittighed over det. Men det hjaelper lidt at kigge paa babytoej i butikker, saa man bliver mindet lidt mere haandgribeligt om, hvad det er for en dejlig kommende begivenhed, der giver en den vaerste tids sygdom i ens liv, hehe.
Jeg har ogsaa vaeret meget overrasket over, hvor haardt det egentlig er. Det havde jeg ingen anelse om, og jeg tager virkelig hatten af for dem, der kaster op hele graviditeten eller dem som Quar20 (er det ikke det, hun hedder), som startede med at kaste op hele tiden og saa nu i stedet har saa mange smerter, at hun ikke kan vaere nogle steder.
For mig har det hjulpet at minde kaeresten om, hvor daarligt han har det, naar han har toemmermaend, og saa tilfoeje, at dsaadan har jeg jo saa haft det i naesten 2 maaneder nu. Det hjaelper ngole gange at saette tingene lidt i perspektiv for folk 
Anmeld