Træt -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.571 visninger
54 svar
0 synes godt om
6. november 2010

paprika

årh, jeg tror aldrig jeg har været så træt, som jeg er lige for tiden. Jeg kan gå i seng kl 22 stå op kl 11, sove igen ved 15 tiden, og er allerede træt igen.. Det er da utroligt, men meget dejligt at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

quar20

GUD hvor jeg dog kender det alt for godt..!! Problemet hos mig er så bare at jeg ikke kan sove..

Anmeld

7. november 2010

paprika

quar20 skriver:

GUD hvor jeg dog kender det alt for godt..!! Problemet hos mig er så bare at jeg ikke kan sove..

Det er da træls!

Hvorfor kan du ikke sove?

Anmeld

7. november 2010

Moar2011

paprika skriver:

årh, jeg tror aldrig jeg har været så træt, som jeg er lige for tiden. Jeg kan gå i seng kl 22 stå op kl 11, sove igen ved 15 tiden, og er allerede træt igen.. Det er da utroligt, men meget dejligt at sove

Jeg kan godt nok heller ikk sove for tiden , men tror det skyldes opkast , kæmpe forkølelse og ondt i halsen..

Anmeld

7. november 2010

quar20

paprika skriver:

Det er da træls!

Hvorfor kan du ikke sove?

Har uhyggelige mange smerter så at sove er noget jeg slet ikke kender til og har ikke gjort det de sidste 5-6 uger nu..!!

Anmeld

7. november 2010

paprika

Babyklar skriver:

Jeg kan godt nok heller ikk sove for tiden , men tror det skyldes opkast , kæmpe forkølelse og ondt i halsen..

Ja, læste godt lige din tråd. Det må da være rigtig træls for dig. Og især når du ikke er særlig langt henne.. 

Jeg skrev ikke i din tråd, da der var så mange der var kommet med gode råd (: 

Jeg har ikke selv lagt syg, men jeg har mistet appetitten virkelig, dog spiser jeg alligevel lidt hver dag. 

Går du på arbejde eller skole? For det kan være træls at være træt, og have job eller studie.

Held og lykke med dig, håber snart at du bliver rask

Anmeld

7. november 2010

paprika

quar20 skriver:

Har uhyggelige mange smerter så at sove er noget jeg slet ikke kender til og har ikke gjort det de sidste 5-6 uger nu..!!

Ej, det er jeg da ked af at høre. Ville godt nok dø hvis jeg ikke fik min søvn. Håber du får noget søvn så, når baby er født 

Anmeld

7. november 2010

Moar2011

paprika skriver:

Ja, læste godt lige din tråd. Det må da være rigtig træls for dig. Og især når du ikke er særlig langt henne.. 

Jeg skrev ikke i din tråd, da der var så mange der var kommet med gode råd (: 

Jeg har ikke selv lagt syg, men jeg har mistet appetitten virkelig, dog spiser jeg alligevel lidt hver dag. 

Går du på arbejde eller skole? For det kan være træls at være træt, og have job eller studie.

Held og lykke med dig, håber snart at du bliver rask

jeg har været hjemme i 14dage nu, pga jeg er SÅ dårlig af graviditet :s .. Men regner med at jeg skal snart på skole her når jeg kommer over det snotter ri..

Anmeld

7. november 2010

paprika

Babyklar skriver:

jeg har været hjemme i 14dage nu, pga jeg er SÅ dårlig af graviditet :s .. Men regner med at jeg skal snart på skole her når jeg kommer over det snotter ri..

Okay, det håber jeg også 

Hvilket studie går du på?

Anmeld

7. november 2010

Moar2011

paprika skriver:

Okay, det håber jeg også 

Hvilket studie går du på?

jeg skal se om jeg kan komme ind på kontor skole. laur du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.