puha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

quar20

quar20 skriver:

Hmm jeg har pakket to sæt tøj i str. 50 og to sæt tøj i str. 56..!! Har pakket 6 bleer, 8 amme indlæg, bind til mig selv, har pakket den dragt han skal ha udenpå i autostolen, to huer en i str. 50 og en i str. 56..!! Hmm..!! Nårh jo også har jeg taget 2 stofbleer med..!! Andet har jeg ikke pakket..!! Tasken står i autostolen så manden vare skal nuppe autostolen

ARHH hvor jeg håber for dig der sker noget meget snart...  - Hmm Min mave er bare sten hård, og kan mærke lidt stikken men eller ikke så meget andet lige nu..!! Han har tumlet lidt men ikke sådan voldsomt meget som jeg gjorde igår..!! Igår var den HEL gal for dælen man skulle tro han havde fået sukkerchok

Nårh jo også har jeg simpelthen haft MONSTER trang til at prutte KONSTANT idag..!! Altså sådan HELE tiden men ja..!! der kommer sku ingen prutter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Hmm jeg har pakket to sæt tøj i str. 50 og to sæt tøj i str. 56..!! Har pakket 6 bleer, 8 amme indlæg, bind til mig selv, har pakket den dragt han skal ha udenpå i autostolen, to huer en i str. 50 og en i str. 56..!! Hmm..!! Nårh jo også har jeg taget 2 stofbleer med..!! Andet har jeg ikke pakket..!! Tasken står i autostolen så manden vare skal nuppe autostolen

ARHH hvor jeg håber for dig der sker noget meget snart...  - Hmm Min mave er bare sten hård, og kan mærke lidt stikken men eller ikke så meget andet lige nu..!! Han har tumlet lidt men ikke sådan voldsomt meget som jeg gjorde igår..!! Igår var den HEL gal for dælen man skulle tro han havde fået sukkerchok

Skal da ud og have handlet lidt ind. Ammeindlæg og bind havde jeg slet ikke tænkt på.. griner..

At det føles som om du skal prutte må være fordi han tumler rundt og presser på dine tarme. Jeg føler jeg små pisser i bukserne hele tiden. virkelig ufedt. haha Stod i Ikea i dag og spiste en pølle og svup - troede der røg mere slim ud, men næh nej - intet at se i mine trusser andet end en våd klat -rimelig stor. Tror altså ikke det var tis.. haha

Anmeld

6. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Skal da ud og have handlet lidt ind. Ammeindlæg og bind havde jeg slet ikke tænkt på.. griner..

At det føles som om du skal prutte må være fordi han tumler rundt og presser på dine tarme. Jeg føler jeg små pisser i bukserne hele tiden. virkelig ufedt. haha Stod i Ikea i dag og spiste en pølle og svup - troede der røg mere slim ud, men næh nej - intet at se i mine trusser andet end en våd klat -rimelig stor. Tror altså ikke det var tis.. haha

arhh husk ammeindlæg det glemte jeg med Tino så måtte sende manden ud efter nogen for på sygehuset fik jeg to vaskeklude og det ser bare ikke skide godt ud også er det møg irriterende for vorterne..!!

Ja tror også det er fordi han presser på tarmene og hvad der ellers befinder sig derinde.. Jeg føler også jeg tisser lidt hele tiden men det er det der slim og lidt udflåd der kommer..!! Kan se det ikke er vandet..!! for vandet burde jo være vandligt men det er det ikke..!!

Mon vandet er ved at sive lidt hos dig?..!!

Anmeld

6. november 2010

henh01

quar20 skriver:

arhh husk ammeindlæg det glemte jeg med Tino så måtte sende manden ud efter nogen for på sygehuset fik jeg to vaskeklude og det ser bare ikke skide godt ud også er det møg irriterende for vorterne..!!

Ja tror også det er fordi han presser på tarmene og hvad der ellers befinder sig derinde.. Jeg føler også jeg tisser lidt hele tiden men det er det der slim og lidt udflåd der kommer..!! Kan se det ikke er vandet..!! for vandet burde jo være vandligt men det er det ikke..!!

Mon vandet er ved at sive lidt hos dig?..!!

nej det tror jeg desværre ikke.. Der har i hvert fald ikke været noget siden

Håber vi begge ender på fødegangen i nat

Har du fået pasning til Tino så du er helt klar når det sker?

Anmeld

6. november 2010

quar20

henh01 skriver:

nej det tror jeg desværre ikke.. Der har i hvert fald ikke været noget siden

Håber vi begge ender på fødegangen i nat

Har du fået pasning til Tino så du er helt klar når det sker?

ARHHH ja hvor jeg også krydser og håber alt hvad jeg overhovedet kan..!! ..!! hehe

Øv altså.. Nå så er det nok ikke vandet..!! ØV..!! for så ville der jo sku ske noget snart..!!

Ja har fået pasning af Tino, pakket tasken til Tino så vi ikke skal tænke på det, samtidig har vi også fået en backup HVIS nu vi ikke sku kunne få fat i svigermor første gang.. Hun vil bare SÅ gerne passe Tino efter hun tog ham fra mandag til onsdag..

Har ikke haft et SÅ skide godt forhold til svigerforældrene men det har forandret sig de sidste 2 måneder - så det er rigtig dejligt..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.