henh01 skriver:
Nej hvor lyder det dejligt at du har haft lidt overskud til Tino og forkælelse idag
Min datter er hos sin far i denne weekend, og jeg har lavet absolut ingenting.. Lejede 3 film i går - så 1½ og så sov jeg.. Her til aften har kæresten og jeg været i biffen, det var svært at koncentrere sig fordi lillemanden var aktiv oig jeg ikke kunne finde til rette i stolen. Men filmen var sjov: "RED"
Fik du nogensinde svar fra din læge ang kontakt til sygehuset?
Sender dig en masse ve-støv og håber der snart sker noget. Jeg har taget mig selv i at sidde helt stille i perioder og bare mærket efter om der skete noget nu efter slimproppen var gået. Har haft den murren og stikken, men ikke noget der har været så slemt at jeg ikkekunne holde det ud og der sker tilsyneladende ikke mere for nu. HVordan havde du det efter din slimprop gik igår?
Hvor lyder det dejligt afslappende..!! 
Jamen hørte intet fra hende men er sikker på hun har en go grund..!! Så mandag høre jeg jo nok fra hende..!! Ellers ringer jeg ihvertfald selv til hende
..!!
hihi arhh det lyder spændende.. Lad os håbe der sker noget meget snart..!! Jamen altså med Tino gik slimproppen jo i en prop og kort tid efter startede veerne.. Men nu her har jeg gået hmm det må være siden tirsdag med en masse slim der kommer ud..!! Det holder nogle pauser i løbet af dagen, men så kommer der en masse igen.. Det er ikke alm. udflåd for det her kan trækkes i..!! Så går ud fra det er min slimprop..!! der er dog ingen blødning i, men der var der hellere ikke med Tino dengang..!! Har haft det rigtig mærkeligt i kroppen siden det begyndte at komme..!!
Sådan lidt murren, smerter i lænd, balle og ned i lår, også foran ved underlivet..!! Men så stopper det faktisk lidt nogle gange i løbet af dagen, også kommer det igen..!! Også har jeg jo haft overskud igår og idag, så måske der er optakt til noget - aner det ikke, men håber det inderligt..!!
Men har også taget mig selv i eks. når jeg har været i bad som igår at jeg lige måtte tage mine arme op over hovedet og stå stille og trække vejret..!! Sådan havde jeg det også i nat..!! Og idag har min mave været STENHÅRD HELE DAGEN..!!
Anmeld