Er der nogle der har forstand på kameraer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Dinna88

Hej derude

Jeg har besluttet mig for at anskaffe mig et spejlrefleks kamera, og har nu fået tilbudt et af en bekendt. Jeg er bare lidt i tvivl om hvorvidt prisen er fair osv.

Han vil have 3000 kr for et Nikon D40 + 18-55 VR optik. - Er der nogle derude der kan hjælpe lidt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

maria_wlt

Dinna88 skriver:

Hej derude

Jeg har besluttet mig for at anskaffe mig et spejlrefleks kamera, og har nu fået tilbudt et af en bekendt. Jeg er bare lidt i tvivl om hvorvidt prisen er fair osv.

Han vil have 3000 kr for et Nikon D40 + 18-55 VR optik. - Er der nogle derude der kan hjælpe lidt? 

Kender ikke det nøjagtige kamera, men du skal gå efter at der er stabilisatoer i det (så du ikke skal stå bum-stille med det hele tiden)

Anmeld

6. november 2010

Dinna88

maria_wt skriver:

Kender ikke det nøjagtige kamera, men du skal gå efter at der er stabilisatoer i det (så du ikke skal stå bum-stille med det hele tiden)

Nikon and Canon offer vibration reduction / image stabilization in their lenses. Nikon calls the technology "VR" and Canon calls it "IS". You need to buy a lens with the technology built into it.

Jeg vil tro at det så er det linsen der er med, eller er det mig der er helt galt på den?

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

Dinna88 skriver:

Nikon and Canon offer vibration reduction / image stabilization in their lenses. Nikon calls the technology "VR" and Canon calls it "IS". You need to buy a lens with the technology built into it.

Jeg vil tro at det så er det linsen der er med, eller er det mig der er helt galt på den?

Jeg tror ikke det har stabilisator i selve kameraet men du skal ha en linse hvor det er i.

Det er ikke en selvfølge at det netop er den linse der følger med.

Hvis jeg var dig så ville jeg gå ned i en butik og spørge. Bare lad som om du vil købe derned.

Jeg ville gå efter stabilisator som er I kameraet for den aller bedste kvalitet. Nikon er iøvrigt et kanon kamera. Har selv et D5000

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

maria_wt skriver:

Jeg tror ikke det har stabilisator i selve kameraet men du skal ha en linse hvor det er i.

Hvis jeg var dig så ville jeg gå ned i en butik og spørge. Bare lad som om du vil købe derned.

Jeg ville gå efter stabilisator som er I kameraet for den aller bedste kvalitet. Nikon er iøvrigt et kanon kamera. Har selv et D5000

Hvor er tilbudet?

Kan ikke finde kameraet på edbpriser.

Anmeld

6. november 2010

Dinna88

maria_wt skriver:

Jeg får jo netop linsen med. 

Han ønsker et svar forholdvis hurtigt og butikkerne har jo lukket i morgen, så derfor søger jeg råd herinde

Jeg kunne godt gå efter et med stabilisator, men nu kom han jo med det her tilbud, og så vil jeg undersøge det lidt. Der er mange fine faktorer ved det her kamera, at jeg sagtens kan leve med at jeg har den ekstra linse for at undgå rystelser. Jeg sværger også altid til Nikon, det er det eneste rigtige for mig

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=205551

til 3 kg og perfekt

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

Jeg ville sige nej tak.

Vores er perfekt og kan fåes til 3000 kr nu. Det har det hele

Anmeld

6. november 2010

Dinna88

maria_wt skriver:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=205551

til 3 kg og perfekt

Okay, tak! Det har helt sikkert sat tingene i perspektiv.

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Jeg synes umiddelbart, at det lyder lidt dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.