Spørgsmålet lyder på om man selv kunne finde på det ikk !?
NEJ det kunne jeg ikke, ikke så meget fordi jeg ikke ville vise mig frem, men for min families skyld... Min far og hans kolleager skiftes til at købe avisen udelukkende for at se hvordan side 9 pigen ser ud i dag og jeg ville gøre min familie meget ked af det hvis jeg tog det valg, min mand ville blive ked af det og Mikkel som er den ældste ville bestemt heller ikke bryde sig om at hans mor stod nøgen eller i undertøj i en avis...
Har for mange år siden i en alder af 18 år fået taget nogle billeder i en skov som skulle bruges til en undertøjs/bikini side, men blev ikke godkendt - da mine bryster var alt for store den gang... Men hvor pokker er mine billeder den dag i dag... fik selv en mappe med alle billeder, men det er jo kun en kopi af dem, så tænker tit hvor de er... :S
Men at andre gør det har jeg INTET imod, friskt nok, men jeg syntes ikke det er frækt, lækkert eller noget andet i den dur...
Men Eva, jeg glæder mig til at se dig HI HI og syntes bestemt du skal gøre det hvis det er en drøm...
KNUS PIA.
Anmeld