Jeg har ingen mening om de piger der får taget billeder til side 9, altså forstået på den måde at jeg ikke hverken har den ene eller anden fordom imod dem.
Jeg kan sagtens forstå at man er stolt af sin krop og gerne vil vise den frem, og om man gør det på stranden eller i et blad er mig ligegyldigt, bare man har det godt med det.
Dog er jeg slet ikke vild med de nye side 9 billeder (bemærk det intet har med pigerne at gøre) men selve fotografens arbejde, jeg syntes billederne er direkte dårlige og elendige.
Og de viser ihvertfald ikke pigen på bedste vis, om hun så er påklædt eller ej.
Jeg fotograferer jo selv og får mange henvendelser fra piger som gerne vil have lavet billeder i stil med side 9 pigerne til kærester og lign.
Jeg siger altid det kan jeg ikke, men jeg kan klare pæne billeder du kan være stolt af at vise frem, og har endnu ikke skuffet en model.
Jeg tillader mig lige at poste et par billeder.:

Model.: Charlotte Rahmberg

Model.: Charlotte Rahmberg
Foto.: Jp-Photo.dk (disse har jeg været assistent på)

Model.: Betina Jensen
Foto.: Jp-Photo.dk (disse har jeg været assistent på)
Sidst vil jeg sige, der er dygtige fotografer landet over, som vil fotografere dig gratis, tjek diverse fotoklubber, eller fotografers hjemmesider, får du tager billeder til bladet er det for sent at fortryde når du ser dem, men lidt erfaring kan overbevise dig om hvad du skal.
Hilsen Berit