Jeg ville tage ham med. Ligemeget om far eller mor eller flaske eller ikke flaske. Jeg synes, at helt i starten føler de sig bare bedre med mor. Men jeg har en anden mening. Jeg har altid taget den lille med til alle mulige stedder så den store forstå, at han hører til. Den lille lå bare i barnevognen eller i mine arme. Jeg har haft ham meget i en slynge mens jeg har leget og tegnet med storebror, som dengang ikke endu kunne underholde sig selv (og han har det stadig svært nu, men alligevel kan nu finde på at pludseligt bruge tid på bare at hygge sig med bilerne) Jeg har en veninde med 4 børn (den store på 6 og den lille lige blivet 1år) Hun har det der med "allesammen" for hun bliver nød til at have hele floken med hele tiden. Hun kan self finde på at snakke med den ene, hvis der er pludseligt brug for det eller hun kan mærke, at der er brug for at snakke eller forklare noget. Men ellers skal de "allesammen" være med. De leger alle mulige ting sammen og de små, siden de var spæd har været med på mors armene. De er allesammen to tætte på hinanden, det er bare så skønt. Og jeg gjord det det sammen. Så snart jeg har født, den lille har været med til alt mulige stedder. Jeg snakkede med den storebror om alt mulige ting, vi legede, vi puttede og alt sammen. Self. har hans far taget ham med så jeg kunne få lidt tid til den lille. Men de første måneder har de to mest været sammen. Og det kan man mærke nu. Nu bliver storebror gal, hvis jeg kun tage den lille til et eller andet sted. Og hvis jeg tage storbror uden den lille, han bliver ved med at spørger, om han snart kommer med
En dag har jeg afleveret den store og den lille kravlede lidt rundt i stuen med jeg var i gang med at tjekke, om der var nok skifte tøj. En dreng kom og kyssede og grinede sammen med vores lille og så sagde jeg: Nå, synes du også, at hans lillebror er sød? Og han sagde: nej! Puha puha puha! Så kom pluselidt storebror til ham og sagde: ja!!! han ER sød! han ER søøøddd!!!!!! Jeg blev nød til at forklare, at han måske mente nej med noget andet og ikke om Markus, så han kunne falde til ro! Så ja, jeg ville tage den lille med hele tiden med mig, jeg synes også at det er dejligt, når de er så små og jeg nyder det også 100% 
Anmeld