mortilflere skriver:
Jeg er sikker på at hunde kan havde ADHD , men nu er din hund en blanning , og mon ikke det er en formel 1 hund der er labadoren , er den spinkel din hund ???
Formel 1 skal aktiveres mere , bla fodre vi vores på den måde at vi smider maden ud over græsplænen når den er tør
eller smider det i en ½ L sodavands flaske og lader den lege det ud af hullet 
spinkel bygget med nok overvægtig. folk sir ihvertfal hun er tyk.
hun må gå ude i haven som hun har lyst. den er meget stor og så går vi en lang tur ude på landet hvor hun også må rende fri nogle steder og bade i en å. og hun er min piges bedste ven så de leger næsten hele dagen.(hun blir passet hjemme, den store) så tror næsten ik jeg kan aktivere hende mere?? jo måske med flere ture men det er svært at nå det hele..
men god ide med flasken. grunden til adhd er mest fordi når der kommer folk blir hun skør i bolden og er så glad og piber og hopper. loger med halen og glider rundt på gulvet pga vildhed.. og hun er jo en stor hund
hun er nu over 3 år så det hvalpede burde jo snart smutte? men hun blir så overgearet at folk ik kan lide hende
og sir vi nej blir hun ked og bukker sig underdanigt.
det andet er at hun glemmer hvad vi sir og hun blir så ked af det hvis vi irettesætter hende. ligner en der har fået tæsk. men hun glemmer lige efter vi har sagt plads feks men kan mærke det er fordi hun for øje på noget andet og ikke fordi hun er fræk el. lign. for vi øver såå meget at hun burde kunne det.
hun vil give os verdenen hvis hun kunne men hun glemmer og glemmer.. hun er også vild når man går tur så må have hende i hundegrime ellers trækker hun armen af en. men igen blir ked hvis man bremser hende (fler folk har trænet med hende i halsbånd uden held)
det skal siges vi hentede hende fra dyreinternat hvor hun som hvalp var blevet taget fra sin mor al al for tideligt og boede i svineri.
uh det blev langt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld