jeres hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

BinaMor

MarianneSonne skriver:

Vi kan se det på maven af den. Den får nogle plamager hvor den bliver rød og får små sår, som den slikker og bider i.

Aner ikke hvad børsten hedder, men den fungere vist bedst til korthårede hunde. Vores er dog langhåret og der er den også fin.

ja lige præcis. hun har under forben og omkring skridtet og på bagpartiet. jeg prøver! tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

BinaMor

BinaMor skriver:

ja lige præcis. hun har under forben og omkring skridtet og på bagpartiet.  men tænkte det var fordi hun kløede så tit for der er ikke knopper. kun rødme. men det ku egentlig godt være eksem nu jeg tænker over det. jeg prøver! tak!

rettede

Anmeld

6. november 2010

saxa

Vores Bulldog får KUN Royal Canin foder som passer lige til den..

Anmeld

6. november 2010

BabyMus

Olivers Petfood. (:

Den børste vi bruger, er mere sådan en "kam" eller hvad man kalder det. Den er rigtig godt og får en masse hår med.

Det er en Beagle jeg har, så det er vel nogenlunde samme slags korthåret pels som din.

Anmeld

6. november 2010

Pia.

Hills eller Royal Cannin.... Billigt foder holder bare ikke her... Allergi, dårlig pels og konstant afføring er hvad billigt foder fører med sig...

En hund bør have en flot pels og afføring 1 gang om dagen, ellers optager den ikke sin foder...

Det er ikke meget dyrer end det billige - for det dyre foder skal hunde ikke have nær så meget af som det billige...

Anmeld

6. november 2010

sara4

BinaMor skriver:

ja lige præcis. jeg vil gerne betale ekstra. havde bare hørt at det egentlig ikke havde den vilde betydning for en alm. familie hund men begynder at forstå at det har det.

tak for svar

selv tak  et citat jeg hørte forleden: when we know better- we do better. vi ved jo alle noget om forskellige ting og så er det jo dejligt at rådføre sig hos hinanden jeg ved tilfældigvis en del om hunde og heste men absolut intet om computere

Anmeld

6. november 2010

B&J

BinaMor skriver:

tak for svar

hvor køber man acana?

I Foderland eller over nettet søg på acana så kan du altid ringe og spøre nogle gange kan man også få dem til af komme med det og nogle gange er man heldig det er i en dyrhandler

men shampoen hedder virbac og den er så drøj og der er til mange gange koster ca 95 kr og når du putter det i pælsen skal du putte lidt i en kande og pisk det op med vand også ud over hunden

Anmeld

6. november 2010

BinaMor

sara4 skriver:

selv tak  et citat jeg hørte forleden: when we know better- we do better. vi ved jo alle noget om forskellige ting og så er det jo dejligt at rådføre sig hos hinanden jeg ved tilfældigvis en del om hunde og heste men absolut intet om computere

ja lige præcis

må jeg spørge om noget andet nu da du skriver du ved meget om hunde. og ved ikke om du begynder at grine eller det er et fint spgmål. men kan hunde have adhd?(og tror du fiskeolie vil hjælpe på symptomerne ligesom det gør ved mennesker?)

Anmeld

6. november 2010

BinaMor

dobbelt indlæg

Anmeld

6. november 2010

BinaMor

B&J skriver:

I Foderland eller over nettet søg på acana så kan du altid ringe og spøre nogle gange kan man også få dem til af komme med det og nogle gange er man heldig det er i en dyrhandler

men shampoen hedder virbac og den er så drøj og der er til mange gange koster ca 95 kr og når du putter det i pælsen skal du putte lidt i en kande og pisk det op med vand også ud over hunden

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.