Hvornår kunne jeres???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

LISBETH:-)

Hæ hæ jeg tør godt svarer min Elina er 5,5 måned og hun er stadig bare en strandet hval, hun hverken ruller, triller eller lign. Kan dog sidde meget kort selv i barnevognen mens den står stille. Højstol vil den unge dame slet slet ikke og hun nægter også og stå på hendes ben.

Men det skal så tilføjes at hun vejer 11,5 kg i en alder af 5 mdr så der er meget vægt at skulle flytte rundt på. Hun er undersøgt af børnelæge og dommen er at hun intet fejler blot er tyk og doven og hun nok skal komme efter det da hun er meget meget stærk i sine muskler, ryg og nakke.

Da det er mit 2. barn tager jeg det meget stille og roligt, jeg ved hvor travlt man får når de begynder at mosle rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

B&J

lisbeth2910 skriver:

Hæ hæ jeg tør godt svarer min Elina er 5,5 måned og hun er stadig bare en strandet hval, hun hverken ruller, triller eller lign. Kan dog sidde meget kort selv i barnevognen mens den står stille. Højstol vil den unge dame slet slet ikke og hun nægter også og stå på hendes ben.

Men det skal så tilføjes at hun vejer 11,5 kg i en alder af 5 mdr så der er meget vægt at skulle flytte rundt på. Hun er undersøgt af børnelæge og dommen er at hun intet fejler blot er tyk og doven og hun nok skal komme efter det da hun er meget meget stærk i sine muskler, ryg og nakke.

Da det er mit 2. barn tager jeg det meget stille og roligt, jeg ved hvor travlt man får når de begynder at mosle rundt

der kan også ske en masse inu ikke alle er lige hurtige og skal de heller ikke være hun skal nok nå det hun skal

Anmeld

6. november 2010

Mathilde

Celina var vist nok knap 9mdr før hun begyndte at rejse sig ved ting...

Anmeld

6. november 2010

smvelf

patella skriver:

Hvorfor er der aldrig nogen med de "langsomme" børn der svarer på de her indlæg  Jeg blir så fortvivlet, selvom jeg godt ved at det er normalt der er forskel. 

Bastian sad først da han var 8 måneder. Han er nu 11 måneder og er først begyndt at interessere sig for at stå op ved bordet og kan stå der længe. Nu for et par dage siden har han fundet ud af at bevæge benene så han kommer rundt om bordet  

Han kan dog ikke finde ud af at rejse sig op af bordet selv. Han kan heller ikke komme fra maven op og sidde. Og han kan faktisk heller ikke komme fra maven og op på knæ for at kigge ned i skufferne. 

Han kommer dog rundt overalt på maven. Han kravler ikke  men maver sig frem ved at trække med hænderne og skubbe med fødderne.

Ved godt det hele nok skal komme, syns bare ikke at der er så mange der har lisså langsomme børn... eller der er i hvert fald ikke så mange der gir sig til kende 

Jeg har en "Langsom" pige, på nogle punkter.

Sarah kunne sidde selv da hun var 6 måneder, men har dog ikke helt vælte refleksen endnu.

kunne først trille da hun var 6½ måned.

er nu begyndt og gøre klar til at kravle men kommer kun frem(tilbage), på maven

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Laura kunne først, da hun var 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.