Hvornår kunne jeres???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. november 2010

B&J

børn selv hive sig op fra side stille til af stå op af sofaen bord stole osv...

Min dreng er lige blevet 8 mdr og han har kunne siden han var 7 jeg syntes han har for travlt den lille mand

Rigtig god weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Svei

Min den mellemste var 6 mdr. da han valgte at gøre det....de andre var 7 og 10 mdr.

Anmeld

6. november 2010

B&J

Jbk skriver:

Min den mellemste var 6 mdr. da han valgte at gøre det....de andre var 7 og 10 mdr.

så har dine børn også krudt i numsen

Anmeld

6. november 2010

Mutti2

Min datter var lige blevet 6 mdr. 14 dage efter at hun var begyndt at kravle kom jeg ind og hun stod og var på vej op i sofaen, op af en af hendes børnestole

De er jo ikke til at styre de små banditter

Knus

Anmeld

6. november 2010

Svei

B&J skriver:

så har dine børn også krudt i numsen

Ja, de har egentlig været ret hurtige, tilgengæld har de alle haft udtale problemer og været længe om at negynde at tale.. men de to små gik da de var 10 mdr og 9 mdr. og alle tre sad selv som 5 mdr. gamle... meget sjovt så forskelligt børn udvikler sig og alligegvel ender alle mere eller mindre med at være samme sted..

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

Tristan begyndte at stille sig op og kravle fra han var ca 7-8 mdr. Han stod meget bedre op end han kravlede til at starte med. 

Nu hvor han er 10 mdr, så er han sku alle vejne den knægt og piller ved ALT

Anmeld

6. november 2010

B&J

maria_wt skriver:

Tristan begyndte at stille sig op og kravle fra han var ca 7-8 mdr. Han stod meget bedre op end han kravlede til at starte med. 

Nu hvor han er 10 mdr, så er han sku alle vejne den knægt og piller ved ALT

hihihi den sidste månede har vi ikke vist hvor vi havde daniel han er over alt kravler med over alt hihihihi  han er en lille bølle og der er bare fart over fæltet men træls man kan ikke have noget på bordet

Anmeld

6. november 2010

maria_wlt

B&J skriver:

hihihi den sidste månede har vi ikke vist hvor vi havde daniel han er over alt kravler med over alt hihihihi  han er en lille bølle og der er bare fart over fæltet men træls man kan ikke have noget på bordet

Ja al hyggen på bordet er fjernet...

Men det går vel over en dag.. FORHÅBENTLIG

Anmeld

6. november 2010

patella

Hvorfor er der aldrig nogen med de "langsomme" børn der svarer på de her indlæg  Jeg blir så fortvivlet, selvom jeg godt ved at det er normalt der er forskel. 

Bastian sad først da han var 8 måneder. Han er nu 11 måneder og er først begyndt at interessere sig for at stå op ved bordet og kan stå der længe. Nu for et par dage siden har han fundet ud af at bevæge benene så han kommer rundt om bordet  

Han kan dog ikke finde ud af at rejse sig op af bordet selv. Han kan heller ikke komme fra maven op og sidde. Og han kan faktisk heller ikke komme fra maven og op på knæ for at kigge ned i skufferne. 

Han kommer dog rundt overalt på maven. Han kravler ikke  men maver sig frem ved at trække med hænderne og skubbe med fødderne.

Ved godt det hele nok skal komme, syns bare ikke at der er så mange der har lisså langsomme børn... eller der er i hvert fald ikke så mange der gir sig til kende 

Anmeld

6. november 2010

B&J

patella skriver:

Hvorfor er der aldrig nogen med de "langsomme" børn der svarer på de her indlæg  Jeg blir så fortvivlet, selvom jeg godt ved at det er normalt der er forskel. 

Bastian sad først da han var 8 måneder. Han er nu 11 måneder og er først begyndt at interessere sig for at stå op ved bordet og kan stå der længe. Nu for et par dage siden har han fundet ud af at bevæge benene så han kommer rundt om bordet  

Han kan dog ikke finde ud af at rejse sig op af bordet selv. Han kan heller ikke komme fra maven op og sidde. Og han kan faktisk heller ikke komme fra maven og op på knæ for at kigge ned i skufferne. 

Han kommer dog rundt overalt på maven. Han kravler ikke  men maver sig frem ved at trække med hænderne og skubbe med fødderne.

Ved godt det hele nok skal komme, syns bare ikke at der er så mange der har lisså langsomme børn... eller der er i hvert fald ikke så mange der gir sig til kende 

Jeg har også et indlæg hvor min dreng er langsom med af spise.. han er 8mdr spiser stadig grød og vis vi er heldige kartofle mos han hader mad og er rigtigt bagud med af spise det... men han er alt for hurtig fremme i skoene ville ønske der var en stop knap..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.