Røde øre; Jeg kan ikke stoppe med at stoppe i kæften (brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Pige2009

Maria-s skriver:

Ja jeg æder konstant

Jeg kan ikke lade være og jo mere jeg tænker på at nu skal jeg seriøst til at tage mig sammen, jo mere stopper jeg nærmest ind. I dag så jeg mig selv i spejlet bagfra inde i et tøjrum. Det var ikke et rart syn, har fået deller på ryggen. I ved der under BH'en der i siderne´ved ribbenskanten. Jeg er i dag 23+0 og har taget næsten 10 kg på. Inden jeg blev gravid var jeg en størrelse 40. Jeg er 179 cm høj og havde en 5 kg jeg skulle igang med at smide da jeg blev gravid. Mine bryster er vokset fra en 75 D til (hold nu fast, var nede og købe en ny BH idag) 75 G!...  Jeg får jo de største hængebabser når jeg engang er færdig med at amme!......

Jeg vil jo egentlig bare gerne ikke stige mere i vægt rasten af min graviditet, men det ved jeg jo godt IKKE kommer til at holde. De sidste 4 uger har jeg vel taget 1 kg på om ugen!... DEN kurve må bare IKKE fortsætte....... Jeg har så meget lyst til at ryge, for så stopper jeg ikke noget i kæften, men det er slet ikke en mulighed så længe der er bebs i maven. Og jeg synes at hver gang jeg er ved at tage mig sammen til at komme en tur i motionscenteret ja så får jeg enten brunt udflåd eller som denne gang; har haft mavesmerter siden mandag/ tirsdag og ikke turdet at gå til den, når det har givet spændinger bare at gå tur med hunden. Er det bare dårlige undskyldninger? Skal jeg bare bide det i mig og så lette røven??

Arrrghhhh hvad gør I for at holde styr på jeres vægt???

Beklager dette pive indlæg. Jeg havde bare brug for at brokke mig og kan ikke gøre det til kæresten, for så får jeg kommentarer resten af graviditen om jeg ikke liiige sku ta og holde fingrene fra fadet og en lås på køleskabet! Og man skal jo have LIDT at spise

Hilsen hende der sidder alene hjemme sådan en fredag aften og er lidt træt af sin store krop. Godt der findes tøj der kan skjule bare nogenlunde Nogen gode løse bukser til fredagshygge og så en bluse der går godt ned

Vægtforøgelsen kommer i ryk, så det skal du ikke bekymre dig så meget om. Jeg spiste selv lystigt løs og tog også på i ryk, som de fleste andre.

Mht. dine bryster så kommer hængebryster ikke af at amme, men pga. hormoner under ens graviditet

Det skal nok gå - ikke så mange bekymringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

JustMe

Foerst og fremmest ser du droengodt ud!!! Virkelig!

Naar det er sagt, kan jeg virkelig godt forstaa dig. Jeg tabte mig en del grundet kvalme i starten og fdik at vide, at jeg bare skulle spise LIGE hvad jeg havde lyst til. Det hang saa ved, og da jeg fik appetitten igen, roeg der bare alskens usundt og MEGET af det ned. Lige inden min graviditet havde jeg tabt 25 kg, saa det var virkelig svaert at se rygdellerne komme tilbage. Jeg foeler mig SAA tyk! Kaeresten er dog soed til at berolige mig med, at det jo nok skal ryge efter graviditeten, og at jeg bare skal passe paa resten af graviditeten. Da jeg saa endelig begyndte at faa nogenlunde styr paa kvalmen, kom et par nye dage med kvalme og opkastninger, hvor jeg igen bare skulle have noget ned, ligemeget hvad.

Saa nu haenger jeg sikkert i den samme rille, naar kvalmen stilner af igen 

Saa jeg har desvaerre ikke nogle gode raad, men taenkte at du maaske ville finde det rart at vide, at du bestemt ikke er den eneste, der har det saadan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.