Kokser helt sammen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Det må han da også =) Vi havde bare en klar aftale om at han skulle skrive hvis det trak ud hvilket han ikke har gjort! >.<

Hm, vil nok ikke tage det så tungt, ved fra mig selv at når jeg får lidt indenbors, så glemmer jeg sgu også tid og sted - og når jeg ved at han er til julefrokost, så kan man jo godt drikke lidt og glemme at smide en SMS eller to - pyt da med det, han kommer vel hjem på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja! Syntes jeg også! Jeg er før blevet bedraget til en julefrokost så mine nerver sidder helt ude i fingerspidserne når jeg ikke høre noget og aftalen trækker ud-det har jeg jo prøvet før >.<

Puha ja så kan jeg godt forstå du er lidt nervøs, men mon ikke han bare morer sig på lovlig vis

Anmeld

5. november 2010

Noah`s mor<3

Min kæreste er også lige smuttet ind til byen med en kammerat fordi juleøllen er ude ( Og hvad så ?? ) Vi havde lejet film og skulle hygge.. Blev åbenbart ikke i aften  .

Anmeld

5. november 2010

Happiness

Hvis du før er blevet bedraget til en julefrokost, kan jeg godt forstå at du er utryg. Men du blir jo nød til at stole på din kæreste. Det kan ødelægge et forhold hvis den ene part er jaloux. Og din kæreste er nok lidt irriteret på dig, hvis du har kontaktet ham så mange gange i løbet af aftenen... Det ville jeg have været.

Måske du skulle lade ham nyde sin julefrokost og evt. bytur. Og stole på at han ikke laver numre. Og så må I tage en lang snak imorgen om forventninger. Du må forklare ham vigtigheden at han overholder tider, eller ringer hvis han blir forsinket. Han ved måske ikke hvor vigtigt det er for dig at vide.

Men hvis du elsker din kæreste tror jeg du må lære at stole på ham. Ellers bliver det et meget hårdt forhold!

Anmeld

5. november 2010

bøgelund

Anonym skriver:

Min kæreste er i byen. Julefrokosterne er allerede startet for nogle selvskaber, min kærestes startede kl 16-jeg måtte selv ringe og spørge hvornår han regnede med at komme hjem. Han sagde senest 20. Okay..19.30 har ikke hørt mere fra ham, jeg ringer og høre om der er ændringer siden jeg ikke har hørt fra ham siden i eftermiddags, han svarede ja. Jeg tager MÅSKE med i byen bagefter. Ring efter 21 hvis du ikke har hørt fra mig. Jeg ringede så for et minut siden hvor han råbte efter 22! AGhrr jeg er gal! Har lavet lækker mad,gjort mig glat og frækt i et outfit jeg ved han vil elske og så sidder jeg her og venter time efter time og han bliver ved med at udskyde! Gid mine kønshår kunne gro med lynets hast lige nu! Elendige lørdag aften. Jeg hader julefrokoster. Panikker hvert år jeg har en kæreste ved juletid

op med hovedet, og nyd at du ikke har hovedpine imorgen  

min kæreste er os ude og fejre den kommende jul. startede os halv 4! 

så jeg er taget ud til min mor, min far er ikke hjemme i weekenden, så vi har fået grill mad, slik og sodavand til vild med dans  

det har været så hyggeligt, men hold op hvor jeg glæder mig til at se ham i nat.. 

kan godt forstå du er skuffet, hvis han havde lovet det. men jeg er sikker på, at det ikke er hans mening at gøre dig sur / ked af det... 

Anmeld

6. november 2010

Margorie

Åh sådan er manden min sku også, så snart han har fået lidt af drikke er han mentalt som en 20 årig igen.. Jeg underholder bare mig selv når han skal ud- det er heldigvis sjældent han gider uden mig.. Så når han endelig er ude gider jeg slet ikke ligge og ringe til ham

Anmeld

6. november 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

Nej. Jeg laver ikke mad i denne eller næste weekend. Han skal straffes for ikke at give lyd fra sig >.<

"sådan nogle forhold" forstår jeg ikke.

Det skal fa være plads til julefrokoster uden madammen derhjemme siddet og venter med stopuret!!!

Syns det er på grænsen til pinlig...

Kan godt forstå det er en ufed følelse at have æavet mad og gjort sig lækket oh sp kommer han bare ikke. Men det er jo ikke forbudt at tænke selv. Efter en julefrokost er det nok ikke sult der plager manden. Måske en kold cola i køleren til når han vågner imorgen og et hyggeput til at sove på når han kommer hjem istedetfor.

Min mand er også idræts gutterne og ham barsø død og vissen da han kom hjem. I næste weekend er det min tur

Jeg syns det lyder som om I skal have afstemt jeres forventninger til hinanden hvad angår byture med vennerne...

- måske mit indlæg lyder lidt hårdt! Men dit scenarie er i mit hovede en opskrift på et forhold der er dømt ud i unødvendige konflikter.....

Lækket med i næste uge. Straf æøser INGENTING! Han er jo ikke et barn vel??

Anmeld

6. november 2010

<3

Jomen kære anonyme kunne det tænkes at du lidt fik presset den her aftale ned over hovedet på ham den nye fordi ham den gamle var en klaphat? Det er jo ikke den nyes ansvar at den gamle var dum. Det er noget du må arbejde med.

Når det er sagt så skal man selvfølgelig overholde aftaler.

Jeg håber I finder du af det

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

hmmmm jeg tror i det hele taget bare det er en dum ide at aftale et "komme hjem-tidspunkt" for en der er til fest. Altså min kæreste er lige draget til julefrokost i aften og jeg aner ikke hvornår han kommer og det er fint nok. Sidst jeg var i byen proklamerede jeg at jeg kom MEGET sent hjem!!! He he... Jeg var da blevet lidt mopset hvis han havde ville aftale en tid jeg skulle være hjemme på.... Man skal da bare more sig når man er af sted. Og hvis det er fordi du ikke stoler på ham er det måske ikke ham du skal være sammen med???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.