Kokser helt sammen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste er i byen. Julefrokosterne er allerede startet for nogle selvskaber, min kærestes startede kl 16-jeg måtte selv ringe og spørge hvornår han regnede med at komme hjem. Han sagde senest 20. Okay..19.30 har ikke hørt mere fra ham, jeg ringer og høre om der er ændringer siden jeg ikke har hørt fra ham siden i eftermiddags, han svarede ja. Jeg tager MÅSKE med i byen bagefter. Ring efter 21 hvis du ikke har hørt fra mig. Jeg ringede så for et minut siden hvor han råbte efter 22! AGhrr jeg er gal! Har lavet lækker mad,gjort mig glat og frækt i et outfit jeg ved han vil elske og så sidder jeg her og venter time efter time og han bliver ved med at udskyde! Gid mine kønshår kunne gro med lynets hast lige nu! Elendige lørdag aften. Jeg hader julefrokoster. Panikker hvert år jeg har en kæreste ved juletid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

mor-til-vanessa

ender det ikke altid med at man tager i byen, når man er til julefrokost???

det er da mega ærgeligt, men kunne du ikke have lavet det på et andet tidspunkt, det er da også de færreste der kommer hjem ædru.

Anmeld

5. november 2010

Chalala85

hmm jeg synes egentlig det er lidt synd han ikke kan tage tiljulefrokost og i byen hvis det er dret han har lyst til du kunne jo også tage ud og så lave lækker mad osv en anden dag hvor han ikke har drukket osv

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Han er bedre i sengen når han har drukket så det har jeg ikke et problem med! o_o Havde bare udregnet maden og alt andet udfra kl 19.30-senest 20.00 så kokser helt sammen over at JEG skal ringe og spørge HAM hvornår HAN kommer hjem! Burde være ham der skrev en tekst med at han er hjemme ved 22 tiden istedet!!! >.<

Anmeld

5. november 2010

Malthes mor

Gi dog manden et frirum uden opringninger fra lillemor. Og så lav god mad i næste weekend.

Anmeld

5. november 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Min kæreste er i byen. Julefrokosterne er allerede startet for nogle selvskaber, min kærestes startede kl 16-jeg måtte selv ringe og spørge hvornår han regnede med at komme hjem. Han sagde senest 20. Okay..19.30 har ikke hørt mere fra ham, jeg ringer og høre om der er ændringer siden jeg ikke har hørt fra ham siden i eftermiddags, han svarede ja. Jeg tager MÅSKE med i byen bagefter. Ring efter 21 hvis du ikke har hørt fra mig. Jeg ringede så for et minut siden hvor han råbte efter 22! AGhrr jeg er gal! Har lavet lækker mad,gjort mig glat og frækt i et outfit jeg ved han vil elske og så sidder jeg her og venter time efter time og han bliver ved med at udskyde! Gid mine kønshår kunne gro med lynets hast lige nu! Elendige lørdag aften. Jeg hader julefrokoster. Panikker hvert år jeg har en kæreste ved juletid

Hvorfor må han ikke tage i byen efter en julefrokost og komme sent hjem??

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Nej. Jeg laver ikke mad i denne eller næste weekend. Han skal straffes for ikke at give lyd fra sig >.<

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Hvorfor må han ikke tage i byen efter en julefrokost og komme sent hjem??

Det må han da også =) Vi havde bare en klar aftale om at han skulle skrive hvis det trak ud hvilket han ikke har gjort! >.<

Anmeld

5. november 2010

Laulund87

Hmm forståeligt nok at han vil i byen bagefter og det er vist meget normalt efter en julefrokost..MEN havde i en aftale skal han da overholde den eller i det mindste give lyd fra sig

Anmeld

5. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hmm forståeligt nok at han vil i byen bagefter og det er vist meget normalt efter en julefrokost..MEN havde i en aftale skal han da overholde den eller i det mindste give lyd fra sig

Ja! Syntes jeg også! Jeg er før blevet bedraget til en julefrokost så mine nerver sidder helt ude i fingerspidserne når jeg ikke høre noget og aftalen trækker ud-det har jeg jo prøvet før >.<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.