Halsbrand - gode råd søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. november 2010

HDA2311

Har de sidste dage haft rigtig meget halsbrand, er 22+1 i dag og orker slet ikke at tænke på at det måske bliver sådan resten af graviditeten... I min sidste graviditet havde jeg også rigtig meget halsbrand men fandt aldrig noget vidunder middel mod det, men tænkte at der måske var nogle der havde fundet noget der virker??

Er frisk på at prøve lidt af hvert, så bare skriv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Noah`s mor<3

Puha jeg havde så meget halsbrad da jeg var gravid, især den sidste måned.. Det hjalp mig meget at sove med hovedet højt og sutte på en isterning eller to inden jeg skulle sove. Købte Tabletter på apoteket, hjalp overhovedet ikke! Masser af isterninger er mit råd. Held og lykke med det hele :-))

Anmeld

5. november 2010

BabyNilas

Jeg døjer også meget med halsbrand, jeg er 39+1 nu og har døjet i en måneds tid. Jeg ligger også meget hovedet hæjt når jeg sover og ellers hjælper det at drikke cacao. Ved godt det lyder underligt men det hjælper.

Anmeld

5. november 2010

M.O.A.R.

Balancid tyggetabletter!

Kan købes i håndkøb på apoteket, og de faktisk ikke så dyre igen.

Anmeld

6. november 2010

Chr.Kristiansen

Puha, jeg lider med dig...

Har selv døjet meget med halsbrand så her er mine gode råd.. vil ikke love at de virker, men det hjælper for mig...

- Mandler, de skal bare spises som en snack når halsbranden er under optræk, så plejer det at holde op...

- sødmælk, for mig virker det kun med sødmælk

- Alminox, tyggetabletter mod sure opstød og halsbrand... De fås i håndkøb med pebermynte og så smager de ligesom polo-tabletter

Håber at du finder noget der kan hjælpe dig...

Knus

Anmeld

6. november 2010

patella

MaleneF skriver:

Balancid tyggetabletter!

Kan købes i håndkøb på apoteket, og de faktisk ikke så dyre igen.

Det samme brugte jeg - og de virker - SÅ dejligt at få lindring for den trælse halsbrand!

Anmeld

6. november 2010

Samus1983

Hejsa..

Har selv lidt meget med halsbrand og ved mig var der kun noget der hed LINK der hjalp.. Det kan både fåes som tyggetabletter og flydende..

Total mirakelmiddel!

Anmeld

6. november 2010

Lone Jakobsen

alnok mener jeg de hedder... super billige og de smager fint. spørg efter dem på apoteket.

ellers er mælk og marie kiks gode hjælpere

Anmeld

6. november 2010

CA

Puha det døjer jeg også med. Jeg drikker massser af mælk og spiser mandler for at tage det i optrækket. Derudover er det en god idé at holde sig fra cola, chokolade og fede ting i det hele taget. Det fremprovokerer det i hvert fald ved mig. Øv øv... Håber du finder en løsning

Anmeld

6. november 2010

oerbaek

Jeg brugte et stort glas koldt mælk og nogle tabeletter der hedder graviflux som er mod halsbrænd og er i samme serie som gravitamin. de smager også af menthol, og er heller ikke ret dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.