fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Hvis du kan komme til Ryslinge med bussen 920 fra Nyborg, så kan du kører med mig ;-)

jah det var en mulighed.. finder lige ud af det og så skal jeg lige se om jeg har noget fondant eller om manden min har spist det hele haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

jah det var en mulighed.. finder lige ud af det og så skal jeg lige se om jeg har noget fondant eller om manden min har spist det hele haha

Hahaaaa ja... det må du da lige se på. Bussen kører fra Nyborg kl. 854, og er i Ryslinge 9.28 - så det ville passe perfekt herfra;-)

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Hahaaaa ja... det må du da lige se på. Bussen kører fra Nyborg kl. 854, og er i Ryslinge 9.28 - så det ville passe perfekt herfra;-)

hehe okey.. skriver lige til dig når jeg ved noget så hehe. 

Anmeld

5. november 2010

ESV

Jamen det er jo lige netop det med tiden, ikke altid der er så meget af den med sådan en lille en jo..

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

hehe okey.. skriver lige til dig når jeg ved noget så hehe. 

Ja det gør du bare ;-))) Det koster 40 kr. med bussen hertil. Vi kan jo altid lave fondant hos Lone, hun har micro ved jeg;-)

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Ja det gør du bare ;-))) Det koster 40 kr. med bussen hertil. Vi kan jo altid lave fondant hos Lone, hun har micro ved jeg;-)

jeg har være Fondant ELLER skumfiduser dem har han sku også spist..

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

jeg har være Fondant ELLER skumfiduser dem har han sku også spist..

LIDL åbner kl. 8 men Lones købmand har også skumfiduser, ellers kommer vi lige igennem Ringe ;-) Han er da strid *G* føøøj

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

LIDL åbner kl. 8 men Lones købmand har også skumfiduser, ellers kommer vi lige igennem Ringe ;-) Han er da strid *G* føøøj

kunne da være super sjovt.. 
hmm måske jeg heller må udsætte det tror jeg er ved at blive syg :s er bare Træt hele tiden og ikke sår'n ret meget energi, og det kører rundt i maven på mig og har kvalme..  :s  

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

kunne da være super sjovt.. 
hmm måske jeg heller må udsætte det tror jeg er ved at blive syg :s er bare Træt hele tiden og ikke sår'n ret meget energi, og det kører rundt i maven på mig og har kvalme..  :s  

Det lyder ikke godt, men du kan jo bare komme med næste gang;-)

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Det lyder ikke godt, men du kan jo bare komme med næste gang;-)

Det vil jeg HELT sikkert Gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.