fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. november 2010

ESV

Hej

Jeg står og skal snart lave en del kager til min datters 1 års fødselsdag. I den forbindelde kan jeg godt blive lidt presset på tid så her kommer mit ?

Kan jeg lave fondant figurer på forhånd og så bare lægge dem i en lufttæt beholder indtil jeg skal bruge dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Trine89

Det kan man i hvertflad  

Jeg lavede i sidste weekend pynt til kæresten fødselsdag som først er næste weekend..  

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

Det kan man i hvertflad  

Jeg lavede i sidste weekend pynt til kæresten fødselsdag som først er næste weekend..  

Jeg har pynt som først skal bruges 22 dec haha

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Jeg har pynt som først skal bruges 22 dec haha

nemlig det er ikke noget problem..  

masser af sukker så holder det jo nærmest evigt..

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

nemlig det er ikke noget problem..  

masser af sukker så holder det jo nærmest evigt..

Det er ret smart, for så kan man bare lave lidt blandet når man har tid. Jeg fandt forresten det mellemstore stål hjerte idag i en skuffe  og så købte jeg en rose udstikker i købmanden forleden dag;-)

Anmeld

5. november 2010

ESV

Super, tusind tak for jeres svar, så ved jeg godt hvad jeg skal bruge lørdagen på..

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

ESV skriver:

Super, tusind tak for jeres svar, så ved jeg godt hvad jeg skal bruge lørdagen på..

Det er bla. derfor vi er nogle fra Fyn som mødes i weekenderne, så sidder vi og snakker og laver pynt hihi

Anmeld

5. november 2010

Trine89

Det er ret smart, for så kan man bare lave lidt blandet når man har tid. Jeg fandt forresten det mellemstore stål hjerte idag i en skuffe  og så købte jeg en rose udstikker i købmanden forleden dag;-)

iih.. hvor fint

jah jeg tror også den aftale jeg havde i morgen er rykke.. kan i hvertfald ikke få fat på hende jeg havde en aftale med.. hmm

Så det var lige før jeg kunne være med i morgen.. men jah kan ikke rifgtig komme frem g tilbage

Anmeld

5. november 2010

Trine89

ESV skriver:

Jah det kan du roligt sidde og hygge dig med.. så bliver der heller ikke så  meget stress når kagen endelig skal laves.. så kan man lave lidt når der er tid. hihi

Anmeld

5. november 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

iih.. hvor fint

jah jeg tror også den aftale jeg havde i morgen er rykke.. kan i hvertfald ikke få fat på hende jeg havde en aftale med.. hmm

Så det var lige før jeg kunne være med i morgen.. men jah kan ikke rifgtig komme frem g tilbage

Hvis du kan komme til Ryslinge med bussen 920 fra Nyborg, så kan du kører med mig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.