Nysgerrig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

fif

rikkebw skriver:

Ja, det må man sige Men der sker jo også lidt mere herinde, end på landet Jeg har en veninde der lige er flyttet til Amager, men ellers bor mange af mine veninder, på Falster. Det er lidt ensomt til tider

Det har du nok ret i at der gør..  men det er da også rart med forandring en gang imellem ikk, og så er du jo ikk heelt alene kan jeg høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

RiUL

fif skriver:

Det har du nok ret i at der gør..  men det er da også rart med forandring en gang imellem ikk, og så er du jo ikk heelt alene kan jeg høre

Jo, lige præcis  

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Er ikke fra amager, men bor her,-er ikke gravid men har 2 drenge på snart 5 og 6

Anmeld

5. november 2010

fif

Shibby skriver:

Er ikke fra amager, men bor her,-er ikke gravid men har 2 drenge på snart 5 og 6

Hehe, så er du jo ingen af delene  Meen har så  set dig før, fra "De unge mødre" ...   

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Yeps..Det mig. Amager er et dejligt sted at være

Håber du blir glad for baby.dk

Anmeld

5. november 2010

fif

Shibby skriver:

Yeps..Det mig. Amager er et dejligt sted at være

Håber du blir glad for baby.dk

Ja, det er det bestemt!!  Og jo tak sys det virker, som et meget godt sted da man kan læse og spørge om forskellige ting man går rundt med!!

Anmeld

5. november 2010

Happiness

fif skriver:

Hehe, endelig en... Så er der lidt tid endnu, men den kommer sikkert til at flyve afsted alligevel  

Ja er ret sikker på at tiden nok skal gå hurtigt Glæder mig bare til man kan se det på mig

Anmeld

6. november 2010

fif

MaybeMe skriver:

Ja er ret sikker på at tiden nok skal gå hurtigt Glæder mig bare til man kan se det på mig

Ja, det kan jeg da godt forstå.. Det er også dejligt!  men nu glæder jeg mig bare til den er væk hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.