Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkebw skriver: Ja, det må man sige Men der sker jo også lidt mere herinde, end på landet Jeg har en veninde der lige er flyttet til Amager, men ellers bor mange af mine veninder, på Falster. Det er lidt ensomt til tider
Ja, det må man sige Men der sker jo også lidt mere herinde, end på landet Jeg har en veninde der lige er flyttet til Amager, men ellers bor mange af mine veninder, på Falster. Det er lidt ensomt til tider
Det har du nok ret i at der gør.. men det er da også rart med forandring en gang imellem ikk, og så er du jo ikk heelt alene kan jeg høre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Det har du nok ret i at der gør.. men det er da også rart med forandring en gang imellem ikk, og så er du jo ikk heelt alene kan jeg høre
Jo, lige præcis
Er ikke fra amager, men bor her,-er ikke gravid men har 2 drenge på snart 5 og 6
Shibby skriver: Er ikke fra amager, men bor her,-er ikke gravid men har 2 drenge på snart 5 og 6
Hehe, så er du jo ingen af delene Meen har så set dig før, fra "De unge mødre" ...
Yeps..Det mig. Amager er et dejligt sted at være
Håber du blir glad for baby.dk
Shibby skriver: Yeps..Det mig. Amager er et dejligt sted at være Håber du blir glad for baby.dk
Ja, det er det bestemt!! Og jo tak sys det virker, som et meget godt sted da man kan læse og spørge om forskellige ting man går rundt med!!
fif skriver: Hehe, endelig en... Så er der lidt tid endnu, men den kommer sikkert til at flyve afsted alligevel
Hehe, endelig en... Så er der lidt tid endnu, men den kommer sikkert til at flyve afsted alligevel
Ja er ret sikker på at tiden nok skal gå hurtigt Glæder mig bare til man kan se det på mig
MaybeMe skriver: Ja er ret sikker på at tiden nok skal gå hurtigt Glæder mig bare til man kan se det på mig
Ja, det kan jeg da godt forstå.. Det er også dejligt! men nu glæder jeg mig bare til den er væk hehe....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128