Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Jeg var bare nysgerrig om at høre, om der er nogle fra Amager af da jeg selv er, og hvem har termin her i Nov også... ?
Fie....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: er ikke fra amager men husum/brønshøj. Men har ligesom dig termin her i nov hvornår har du termin...?
er ikke fra amager men husum/brønshøj. Men har ligesom dig termin her i nov hvornår har du termin...?
Ihh, hvor dejligt... Jeg har d.28 Nov hvornår har du??
fif skriver: Ihh, hvor dejligt... Jeg har d.28 Nov hvornår har du??
sarahb skriver: Lægen satte mig faktisk til den 28. men er blevet rykket til scannigen til den 18.. Så lige om lidt
Lægen satte mig faktisk til den 28. men er blevet rykket til scannigen til den 18.. Så lige om lidt
Ej, hvor pudsigt.. Og ja, det er da lige om hjørnet!! Er det dit første så?
Jeg er fra Amager. Men har først termin i juli
MaybeMe skriver: Jeg er fra Amager. Men har først termin i juli
Hehe, endelig en... Så er der lidt tid endnu, men den kommer sikkert til at flyve afsted alligevel
fif skriver: Hej derude Jeg var bare nysgerrig om at høre, om der er nogle fra Amager af da jeg selv er, og hvem har termin her i Nov også... ? Fie....
Jeg er også fra Amager, men jeg er desværre ikke gravid endnu Men man har jo lov at håbe
fif skriver: Ej, hvor pudsigt.. Og ja, det er da lige om hjørnet!! Er det dit første så?
rikkebw skriver: Jeg er også fra Amager, men jeg er desværre ikke gravid endnu Men man har jo lov at håbe
Jaa, det har man i hvert fald krydser fingre for dig/jer så... Hvor på amager, kommer du så fra?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128