Johanna 6 måneder + en uge (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

MariaJ

Mamalou skriver:

Sikke en skøn og lækker pige!

Ih, tak og velkommen til - er du ny eller er en der har skiftet navn, som jeg ikke har opdaget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Mamalou

MariaJ skriver:

Ih, tak og velkommen til - er du ny eller er en der har skiftet navn, som jeg ikke har opdaget?

Jeg har været på siden et stykke tid, men har ikke været så aktiv før nu hvor det rigtig er blevet aktuelt. Så mon ikke det er fordi du ikke har lagt mærke til mig??

Rigtig god søndag aften.

Anmeld

7. november 2010

LRJ

MariaJ skriver:

TAK, og i lige måde kan jeg jo bare sige til din. Kære unger, og hvor er det bare en herlig tid nu hvor de virkelig begynder at udforske verden omkring sig.

Tak
Ja meget

Anmeld

7. november 2010

serinasmor

fantastisk beskrivelse .. og dejlig lille pige (der er ved at blive stor)

er det ikke lidt tidligt at drikke vin??  det er selvfølgelig aldrig for tidligt at lære at skænke op til mor og far

håber i hygger jer i det kolde nord .. her er vi jo først begyndt at få frost om natten nu

Anmeld

8. november 2010

MariaJ

fantastisk beskrivelse .. og dejlig lille pige (der er ved at blive stor)

er det ikke lidt tidligt at drikke vin??  det er selvfølgelig aldrig for tidligt at lære at skænke op til mor og far

håber i hygger jer i det kolde nord .. her er vi jo først begyndt at få frost om natten nu

Tak :-) og jo, det med vinen er da alt for tidligt . Det var nu hverken til hende eller forældrene, men til servering til diverse familiemedlemmer, da vi havde huset fuldt af gæster i forbindelse med hendes barnedåb. 

Og jo tak. Her er det rigtig vinter og næsten mørketid. Ikke helt så fristende at gå tur med barnevognen, men egentlig flot og stille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.