Johanna 6 måneder + en uge (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. november 2010

MariaJ

Så blev mit guld og min øjesten et halvt år og lidt til. De er næsten ikke til at forstå, men samtidig føles det jo som om hun har været her altid. Hun er så stor og så dygtig, og vi er så stolte af hende. Hun ruller og triller og møver sig rundt overalt. Jeg ved knapt hvordan hun gør det, men ingen steder er utilgængelige længere. Hun tager tingene ud af reolerne, rører ved alt og smager på alt. Hun har fået sin første lille opdagerskade, da hun slog hovedet i stereoanlægget i forsøget på at spise volumenknappen. Hun elsker folk og opmærksomhed, og smilede saligt og troede alle sang for hende i kirken til barnedåben for et par uger siden. Hun er en rigtig lille festløve og går helst ikke i seng før aftenen er forbi. På en eller anden måde føles det som om mit liv har været sådan her altid, som om der bare var et rum der stod Johanna på i mit liv, der før stod tomt og nu er fyldt.

Hun vejer 8100g og er 67,5cm lang, har fået to tænder, kan sidde med støtte og kan få fat i alt indenfor en radius af en armslængde og lidt til. En avis er ikke ordentligt læst før man har spist lidt af den og hun går ikke af vejen for at gnave lidt i et bordben, mens hun venter på at mor kommer ned på gulvet og triller med en bold. Når ventetiden bliver for lang sætter hun i terroristhylet, der er en del oktaver højere end man har lyst til at tænke på, og skræmmer både mennesker og dyr. Jeg har læst at babyer omkring et halvt år efterligner forældrenes toneleje. Jeg håber IKKE terroristhylet er noget hun har lært af mig.

Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Koen.

hvor er hun dejlig, især det sidste billede

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

SKÅÅÅÅL  Gud en dejlig beskrivelse af din datter...hvor er hun skøn

Anmeld

5. november 2010

Vingummien

MariaJ skriver:

Så blev mit guld og min øjesten et halvt år og lidt til. De er næsten ikke til at forstå, men samtidig føles det jo som om hun har været her altid. Hun er så stor og så dygtig, og vi er så stolte af hende. Hun ruller og triller og møver sig rundt overalt. Jeg ved knapt hvordan hun gør det, men ingen steder er utilgængelige længere. Hun tager tingene ud af reolerne, rører ved alt og smager på alt. Hun har fået sin første lille opdagerskade, da hun slog hovedet i stereoanlægget i forsøget på at spise volumenknappen. Hun elsker folk og opmærksomhed, og smilede saligt og troede alle sang for hende i kirken til barnedåben for et par uger siden. Hun er en rigtig lille festløve og går helst ikke i seng før aftenen er forbi. På en eller anden måde føles det som om mit liv har været sådan her altid, som om der bare var et rum der stod Johanna på i mit liv, der før stod tomt og nu er fyldt.

Hun vejer 8100g og er 67,5cm lang, har fået to tænder, kan sidde med støtte og kan få fat i alt indenfor en radius af en armslængde og lidt til. En avis er ikke ordentligt læst før man har spist lidt af den og hun går ikke af vejen for at gnave lidt i et bordben, mens hun venter på at mor kommer ned på gulvet og triller med en bold. Når ventetiden bliver for lang sætter hun i terroristhylet, der er en del oktaver højere end man har lyst til at tænke på, og skræmmer både mennesker og dyr. Jeg har læst at babyer omkring et halvt år efterligner forældrenes toneleje. Jeg håber IKKE terroristhylet er noget hun har lært af mig.

Maria

Fantastiske billeder

Anmeld

5. november 2010

LRJ

Dejlig Pige

Anmeld

5. november 2010

Mamalou

Sikke en skøn og lækker pige!

Anmeld

6. november 2010

MariaJ

lillespurv20 skriver:

hvor er hun dejlig, især det sidste billede

Taaak og ja, det billede kunne jeg bare slet ikke stå for.  

Anmeld

6. november 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

SKÅÅÅÅL  Gud en dejlig beskrivelse af din datter...hvor er hun skøn

Ih, tak skal du have. Ja, hun rækker simpelthen ud efter alt - og her mener jeg ALT - inklusiv vinflasker og andre ting der ikke er for børn. 

Anmeld

6. november 2010

MariaJ

Tulipan skriver:

Fantastiske billeder

Mange tak. Så bliver man jo helt blød om moderhjertet

Anmeld

6. november 2010

MariaJ

Lone H. skriver:

Dejlig Pige

TAK, og i lige måde kan jeg jo bare sige til din. Kære unger, og hvor er det bare en herlig tid nu hvor de virkelig begynder at udforske verden omkring sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.