Ægsortering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Musen85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh damn altså

Har du overvejet at prøve udenlandske sider?

Synes ofte de har lang mere info at hente i udlandet.

Orrrk ja ;-) hehe, har søgt i vildskab, men kan kun finde en familie over USA som blogger omkring deres søn som har arvet det :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

mortilbasse

Musen85 skriver:

Jamen vi var til samtale her i august, må det have været :-) Så har forberedt mig på at der går laaanng tid endnu :-( Har lige fået taget blodprøver for FSH, og de var da heldigvis som de skulle være Så nu må vi bare vente

Vi venter stadig på at vi bliver inviteret til et informationsmøde, med andre der skal igennem kunstig befrugtning :-)

Jamen ork, der er jo altid så mange spørgsmål igennem det hele syntes jeg, så de er slet ikk til holde styr på.. hehe

mht. Betaling for behandling så er der debat på dr2 kl 22.30 i aften med bertel haader.

Anmeld

5. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilbasse skriver:

mht. Betaling for behandling så er der debat på dr2 kl 22.30 i aften med bertel haader.

Tusind tak

Anmeld

5. november 2010

tinasmor

mortilbasse skriver:

ja gode gl. Haarder som i Godmorgen Dk sammenlignede behandling med, at han jo også skulle betale for kontaktlinser når han nu ikke ville have briller og som heller ikke tror at passiv rygning er farlig.

Yderst velbehavet.

(sorry måtte bare have luft- da jeg så hans navn)

Anmeld

7. november 2010

Meliora

mortilbasse skriver:

Hey Musen25

Min søn og jeg fik i 2008 kontatret noonan syndrom.

Min kæreste og jeg valgte derfor også ægsortering.  Vi er lige nu igang med vores første behandling på skejby sygehus, vi blev henvist til skejby af engen læge i feb og kom til samtale i marst på skejby og kom først i behandling for ca 1 ½ måned siden,så jeg synes der er LANG ventetid.

Men spørg da hvis du er nysgerrig efter noget.

MORTILBASSE

Vi er tilknyttet riget, og har fået lavet alle de forberedende undersøgelser, og vi at vide at næste step er bare at vi ringer på førstedagen med menstration, når vi nu føler vi vil igang, og så kører det hele. Så der skulle umiddelbart ikke være ventetid, med mindre mange ringer samme dag, så kan man blive nød til at vente 1 måned.

Anmeld

16. november 2012

Sanne K

Hej.

Jeg er selv ny indenfor det her felt. Da det ikke længe siden jeg fik af vide jeg givet en kromosom fejl videre til min søn. Hvor jeg fået henvisning til ferlitets klinikken i Skejby til ægsortering.

Jeg er endog alene om det, så jeg er meget spændt og nervøs.

Da jeg hørt det også kan være en hård omgang, da man får hormon behandling. Så hvis der andre alene, vil gerne høre fra dem, så måske støtte hinanden lidt..

Sanne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.